*/דוד אבידן לפני שבועיים. יום שלישי, 9 ביוני 2026 בשעה 4:04 מה שמצדיק יותר מכל את הבדידות, את הייאוש הגדול, את הנשיאה המוזרה בעול הבדידות הגדולה והייאוש הגדול, היא העובדה הפשוטה, החותכת, שאין לנו בעצם לאן ללכת.