לפני 13 יום. יום חמישי, 11 ביוני 2026 בשעה 6:07
שאלה:
האם בדקתם כמה חיילים גאים יש?
ומה קורה אם הם משרתים בשריון?
במצב עם בנות אין בעיה.....
במצב של בנים עם בנים....
וואי וואי וואי
אההה שכחתי
אין דתיים גאים
אופס!
*הרבנים הם אידיוטים יהירים שלפי עדותם לא מסוגלים לראות אישה מבלי שיצא להם מזה ילד*
לא מנהיגים
לא יהודים
לא בנינאדם
יאק!

