לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ספרית הפנטזיות שלי

לפני 13 שנים. יום רביעי, 30 באוקטובר 2013 בשעה 15:17

קשקשת ברשת?

מילים ללא כיסוי?

צ'ק בלי פיקדון?

=================

לא משנה איך, התוצאה אותה תוצאה.

לא ביקשתי תיחכום.

לא ביקשתי איבחון.

לא ביקשתי.נקודה.

כל מה שנדרש זה רצון, כנות, זיק חוכמה , תבלין הומור.

זה הכל.

מה כבר ביקשתי?:) .....

אז כנראה יגיע.מתישהוא.

מ ת י ש ה ו א

ורב בריח - תחסוך ממני את ההטפה.עייפת.פשוט עייפת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י