2/1/2015 לפני 11 שנים. יום שישי, 2 בינואר 2015 בשעה 7:16 מוצאת את עצמי שותקת. לומדת. מתבוננת. בלי יהירות.בלי אמירה.בלי ''יודעת הכל'. רק רוצה להבין. את מה שנראה כבלתי נתפס לחלוטין. נפלא.