עמיחי לעולם לא ביקר פה לדעתי :) לפני 10 שנים. יום ראשון, 7 בפברואר 2016 בשעה 13:16 "הרוקדים הלכו והנרקדים הלכו המצלמים הלכו והמצולמים הלכו,המצלמות טמונות באפלת ארונות ויש סרטים שעדיין לא פותחו..." (י. עמיחי)