אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ספרית הפנטזיות שלי

לפני 10 שנים. יום שבת, 26 במרץ 2016 בשעה 17:16
אובדן התמצאות הוא תמיד מלחיץ, ולפני הציביליזציה המודרנית, לרוב קטלני. זה עדיין המצב לעיתים.

אלא שמחקרים עכשוויים מדגימים שכאשר אנשים המשתמשים בניווט לווייני, GPS, מקבלים נייר ועט, הם מציירים מפות פחות מדוייקות של האזורים שדרכם הם עברו וזוכרים פרטים מעטים יותר של מראי מקום שעברו; באופן פרדוקסלי, הסיבה היא שכנראה שהם עושים פחות טעויות כדי להגיע למחוץ חפצם.

איבוד דרך – בהנחה, כמובן, שאתה בסוף מוצא – הוא בעל יתרון ברור אחד: הסיכוי ללמוד על העולם הגדול ולמסגר אחרת את הפרספקטיבה שלך.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י