בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מילים שמנסות לגעת...בנשמה

כל רגע נמצא את עצמיינו במקום שונה, מחשבה שונה, אהבה חדשה ישנה
חיים שלמים חולפים עוברים ורק הלב נשאר כשהייה, פועם....
לפני 17 שנים. יום שני, 16 במרץ 2009 בשעה 8:54

איך אפשר לחזור לציויליזציה שכל כך נהנים?.

מי המציא את המילה הארוכה והמעצבנת הזאת?

ציויליזציה(לרגע אהייה ערסית פולניה) ביחיא'ת אמש'ך למה להשבית שמחות , למה?


יום נפלא וציויליזציוני לכם:-)))))))

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י