לפני 17 שנים. יום שני, 16 במרץ 2009 בשעה 8:54
איך אפשר לחזור לציויליזציה שכל כך נהנים?.
מי המציא את המילה הארוכה והמעצבנת הזאת?
ציויליזציה(לרגע אהייה ערסית פולניה) ביחיא'ת אמש'ך למה להשבית שמחות , למה?
יום נפלא וציויליזציוני לכם:-)))))))

