בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מילים שמנסות לגעת...בנשמה

כל רגע נמצא את עצמיינו במקום שונה, מחשבה שונה, אהבה חדשה ישנה
חיים שלמים חולפים עוברים ורק הלב נשאר כשהייה, פועם....
לפני 17 שנים. יום רביעי, 27 במאי 2009 בשעה 7:18

חום גופך הצית בי אש..........

לשמע מילותייך..........

ארוכה הייתה דרכי...........

לגשת עד אלייך..........

אתה שובר לבבות (כהגדרתך)..........

לא רוצה באהבות.........

איך עינייך בי שיטו.........

אתה צחקת והם חייכו............

שחק בי כרצונך..........

ילדון........


לו יכולתי לספר לך..........

לספר לך מדוע..........

לו יכולתי לך להגיד..........

ואחר שוב לחייך..........

לא, אינני בכלל כועסת..........

ליבי תמיד שמח.........

גם אם לפעמים אני כועסת.........

תמיד אהייה שמחה..........

שחק בי כרצונך........

ילדון..........


אהבות שירים כתבתי..........

המילים בי נשפכות...........

אתה, אותך הכי אהבתי...........

ויש גם אהבות בוכות.............

וליבי רוגש עד כלות...........

לחבוק גופך הלילה............

וליבי רוגש עד כלות............

לחבוק רק את גופך הלילה...........

שחק בי כרצונך...........

ילדון...........










לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י