סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 10 שנים. 26 במרץ 2014 בשעה 11:53

בן זוגי החליט להתפרע ולאכול סרטי פורנו בוקר צהריים וערב ולהביא ביד והוא עווד טוען שהוא שמן- כל בוקר הולך לעבודה, חוזר וזה מאז שהתחיל לעבוד רואה פחות כאילו יכול להיות שייש דברים שאני לא יודעת... קיצר קם בבוקר הולך לעבודה שלו, חוזר רואה חדשות, אחר כך מתקלח חוזר לטלוויזיה רואה כמה דברים שאני במקלחת מביא ביד וזהו ככה נגמר היום והולכים לישון למרות שאני לא עייפה כלל שוכבת ליידו במיטה אולי קצת מחבקת אותו.. והוא אותי, קורה לא מרגש במיוחד אהה ושכחתי להוסיף את האימונים שלו פעמיים שלוש בשבוע:

- אימוני ריצה כל יומיים

- אימוני חדר כושר כל שלושה

- אימוני בטן סטים כל יום ולילה או זמן פנויי.

מחרמן אותו לטענתו.

אתמול צבעתי את השיער לחום ויצא לי דיי יפה אגב, מחכה שיעבור עוד חודש שאצבע לצבע יותר כהה...

אני יוצאת מהמקלחת בערב אחריי שהרדמתי את הילדה, ואני אומרת לו שמאחר והוא רואה כלכך הרבה סרטי פורנו ועושה בייד על :

- בחורות וציצים לאב דווקא יפות או כוסיות.

- תחת

- בחורות שעושות סקס עם בעליי חיים לרבות כלבים.

- פורנו עם רזות.

- קוקסינליות.

- קצת פורנו של טינז וילדותי משהו.

 

אני אומרת לו שאם הוא רואה ומתחרמן ורוצה זמן פנויי לעצמו , אז גם אני רוצה זמן פנויי לעצמי ולצפות בפורנו עם בחורים שווים בטירוף ולעשות עליהם בייד ואז אמרתי לו שהאמת היא שבחורים אחרים זה מדליק וזה לא ממש משנה לי על מי אני אסתכל עושה פורנו ואתחרמן.

וסיפרתי לו שראיתי את הסירטון בפוסט כאן למטה עם הקישור: ואמרתי לו שלשלוט זה ממש מדליק אותי, לדרוך למישהו על הביצים לירוק עליו לקשור אותו ולהכניס לו עקבים לפה ממש לזיין את הנשלט בפה ולהצליף בו עם שוט כשאני עם בגדים קינקיים ועקבים גבוהות.

קיצר הבנאדם נגנב וטען שהוא לא מקנא בכלל, תאכלס זה טוב שהוא לא יקנא שאפנטז על גברים אחרים וזה מה שאני הולכת לעשות, ומהתיאור שלי על הפורנו התחלתי להתגרות באמת ולא רציתי ממנו את הסקס המחורבן שלו שהוא גם ככה לא נותן לי, רציתי לקשור לו את העיניים והידיים ולבעוט לו בביצים ולדחוף לו גרב לפה , וגם הכושר שהוא עושה לא הופך אותו לכזה שרירי חזק או חטוב ואחריי יום יום כפיפות בטן ציפיתי לדוגמן שרירי וחטוב וזה על חשבון הזמן הזוגי התקול שלנו.

וזה שהענשתי אותו יום אחד כשצפה בפורנו ועשה ביד במקום לעזור לי אחריי יום מתיש ולהביא מוצץ לבייבי שלי,שהייתי עסוקה בלהרדים אותה- חמודה והוא צועק עליי שאני מפריעה לו בזמן איכות מסריח עם עצמו שאני רק באה לקחת מוצץ להביא לילדה.

 

היום מצאתי עוד 2 סרטי פורנו מאגניבים:

1. פסטיבל פורנו : http://adultbox.eu/video/1056/private-gold-165-oktober-sexfest

2. ספינת האהבה גירסת הפורנו פארודיה: http://adultbox.eu/video/1036/love-boat-xxx-a-parody

 

מאמי כשאתה תראה אותי יום אחד עושה פורנו אתה תתחרט באמת.... ולא תיהיה דרך חזרה.

 

ותהנו!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י