סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 10 שנים. 26 במרץ 2014 בשעה 12:20

כשהייתי בהריון קיבלתי כמה שרציתי עם מי שרציתי וכמה שרציתי, חשבתי שאחריי שאני אלד יהיה לי הרבה סקס גם אם אני קצת אדמם, שאני אולי אקבל קצת אנאלי מאחור שאם אנחנו עושים זוג עושים בייחד את הבחורה לא אתה עושה אותה לבד חתיכת אהוב אגואיסט שכמוך, כל יום אני מקבלת עשרות הצעות לסקס ומיזמוזים איך זה שהגעתי להיתקע עם אחד לא אמין כמוך וא- מין.

נ.ב- שחכתי להגיד בפוסט הקודם איך הענשתי אותך: הלכתי לישון במיטה האחרת בבית שזה נקודת התורפה שלך שזה מה שאתה הכי שונא, אתה חושב שאתה שולט עוד כמה זמן אמשיך לשלוט עלייך מלמעלה ומלמטה מתיי תקלוט שאתה ילד קטן בשבילי ואני עקשנית ותמיד יכולה להשיג מה ואת מי שאני רוצה בלי לשאול אותך בכלל חמוד שלי.

קיצר אני רוצה סקס וזה לאו דווקא חדירה שזה יהיה זמן רק שלנו , שתצטרף אליי למקלחת ותסבן לי את הרגליים, מגיעה לי פעם ביום לפחות נשיקה אחת ארוכה מהרגיל , שתגיד לי זה איברים בגוף אתה אוהב בי וכמה הם מגרים אותך ושבא לך לענג כל חור בגוף שלי לא כולל האוזניים והנחיריים, אני רוצה יותר חיבוקים יותר ליטופים- ואז תלך לפורנו המגעיל שלך, לא באמת פורנו זה רומנטי זה יפה גם אני אוהבת מאוד פורנו פשוט אתה רואה אותו על חשבון הזמן הפרטי והאינטימי שלנו ולא משתף אותי בו יותר. בטענה שאתה ממהר לגמור וללכת לישון.

1. מהם המחסומים שלך, למה נסגרת ככה בפניי?

2. למה אין בינינו סקס כמו פעם?

3. למה אתה בתחילת הקשר כל הזמן סיפרתי על בחורות שזיינת וגם סיפרת סיפורים לייד חברים שלך על בחורות שוות כאילו שדפקת ונהנת?

4. למה אני מרגישה שאתה מתרחק ממני בעוד אני כל הזמן מנסה להתקרב ובמקביל נותנת לך מלא ספייס חופשי?

5. אתה מבין שברגע שלא תמצא או שאני אמצא לכל זה תשובות , אתה משוחרר בתור בן זוג מוזמן להישאר ידיד ואפילו לא יזיז?

6. האם אתה מודע לכך שהצפיה שלך בפורנו גרמה להרגיש שאתה דוחה אותי ואני נרתעת מהמגע שלך ומהגוף שלך שפחות מושך אותי כך מיום ליום?

7. אתה ודע שאני מרגישה שאתה מסתיר ממני דברים?

8. אתה יודע שנמאס לי מכך?

9. אתה יודע שכרגע הסיבה שטוב לי לגור איתך זה כי : יש לי מחשב ואינטרנט, ספה בבית, גבר שעושה כביסה, ומחזיק לי את הבייבי מדיי פעם? וזה שייש לך תנור ומקרר זה גם כן חוסך לי מלא כאב ראש הה ודכחתי לציין את זה שייש לך אוטו, בזה אתה שימושי לי כרגע הבנת?

10. ואחריי כל זה נראה לך שאתה הוא זה שמנסה לשלוט בי?

 

והאמת היא שאולי אתה מתנהג בצורה שמכעיסה אותי אך אני לא כותבת זאת משינאה, אני אוהבת אותך בייבי.

 

XXScarDomXX​(שולטת) - כן אני זוכרת אותך, היה כיף להיות אצלך בבית ולהתפנק באמבטיה שלך עם התינוקת שלי למרות שזה נשמע סוטה, ואני חייבת לנסות את הזנב קואלה שלך למרות שזה לא נשמע טוב למרות הפורום שאנחנו נמצאים בו ואף על פי שזה לא עשויי מפרווה טבעית... את הפרווה שלך עוד לא בדקתי ונהיית ממש סקסי ואל תתקשר אליי שכהחבר שלי נמצא בבית, אני לא הולכת לשקר לו שוב שיצאתי לטיול בעוד שאני נפגשת איתך.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י