ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 10 שנים. 27 במרץ 2014 בשעה 13:10

היום בבוקר פתחתי את המחשב- בהיסטוריה וגיליתי שחברי מחפש זונה, עכשיו הוא קורא בפורום על זונות ונשים עובדות כדיי להתחרמן?... או כי הוא באמת עומד ללכת לנערה עובדת?

חוץ מזה לפניי חודש גיליתי שהוא פתח כרטיס באתר היכרויות, ושהוא גולש בצ'אטים? למה אני לא מגרה בעיניו? מה יהיה מי יגיד לי?

אז הלכתי וחיפשתי בגוגל : "למה גבר הולך לזונה?" ומצאתי את הדברים הבאים:

1.http://www.mako.co.il/women-sex_and_love/sex/Article-df159628775dd31006.htm

 

איזה גבר הולך לזונה?

שני מחקרים שפורסמו בארץ ובארה"ב מנסים לענות על השאלה מי הם הגברים שנוהגים ללכת לזונה ושניהם מעלים מסקנה אחת - הלקוחות אינם שונים מהגבר הממוצע והם לגמרי יכולים להיות השכן ממול, או הבוס מהעבודה איילה חננאל | mako | פורסם08/04/13 21:24  

 

 

 

.2. http://www.mako.co.il/weekend-articles/Article-941810133d05a31006.htm?Partner=interlink

אישה של אף אחד

 

אם היא לא תספר לכם, כנראה שלעולם לא תדעו שרותם (שם בדוי) היא זונה לשעבר. עם תואר ראשון ביד ומראה נורמטיבי לחלוטין, אין סיכוי לנחש שהאישה הזאת העבירה שלוש שנים בין דירות מסתור כשהיא שוכבת עם עשרות גברים בערב, מושפלת עד עפר ונאבקת במשטרה. רק עכשיו, אחרי תהליך שיקום ארוך, היא מוכנה לדבר באומץ על כל הסודות הגדולים שהסתירה לירון שמם | מגזין mako | פורסם 11/10/12 19:16:11     מומלץ לקרוא ולשתף בעוד נושאים בתחום.   תראו מה היא פרסמה שהיה חזק כלכך- בחורה שעבדה בהשתקמות: כתבה ביומן שלה...
 

"אני מציצה מבין חרכי עיניי לראות מי בא עכשיו, הוא כנראה מרגיש שמסתכלים עליו.

'טוק טוק. מי שם בפנים?

'אדם.

'לא שילמתי לקבל אדם.

'סליחה, אני אלך.

אני דוחקת את עצמי לתחתית גופי, שלא להפריע. הוא מנסה שוב:

'טוק טוק. מי שם?

'גוף+חיוך.

'מעולה! זה מה שרציתי'.

אתה רואה, הנה הוראות ההפעלה: לרומנטי+נשיקות+חיבוקים ומישושים+צחקוקים+איזה מותק אתה – לחץ 1. לסקס מלוכלך ופרוע+פותחת את הרגליים רחב+זיין אותי חזק בכל תנוחה ואני אעשה קולות שאני נהנית+כן איזה גבר אתה! לחץ 2. לסוטה – משחקי אבא-בת+השתנה עלי+סטירות+את הכלבה המלוכלכת שלי לחץ 3. לרק תורידי תחתונים ואני נכנס-יוצא הולך בלי לנסות להעמיד פנים שיש שם אפילו בן אדם – לחץ 4. לתכנות שונה תפור עפ"י מידת הלקוח – לחץ 5.

הוא לוחץ 4. נכנס-יוצא. אחרי שהדלת נסגרת אחריו, אני מטפסת למעלה מתחתית גופי, לנשום אוויר. מותר להיות קצת בן אדם, אבל לא יותר מדי. אני בגלות. אם אצא יותר מדי החוצה, אתלכלך ואנזק. ששש, נפש. אני אשמור עליך כמה שיותר נקייה. כמה שפחות פגועה. לכי לישון".

 

אכן מזעזע...

 

אינפו זונות למגזין

 

אורך החיים של זונה הוא 50 שנה או פחות.

- אחד מהנושאים המרתקים, אני שמחה שפיתחתי אליו אובססיה בצורה נכונה-

 

המשך יבוא...

 

נ.ב - " אני זוכרת שהיה אתר מיוחד שבו מעלים ביקורת על נשים כמוני, ואת רואה איך מתארים אותך, את כל הפגמים שלך. כתבו עלי שאני נראית רע, שיש לי צלוליטיס, שאני מעוותת וחסרת ביטחון"." מדובר על אתר סקס אדיר המקסים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י