שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החלטות

הקרירות המענגת והדוקרת של חורף סגרירי עם טעם של גשם רענן בדימדומים האדמדמים והסגלגלים של הערב כשברקים מפלחים את העננים בקו הרקיע....שם תראו אותי מביט בהם
לפני 19 שנים. 5 ביוני 2004 בשעה 22:47

קבעתי איתה לשעה תשע בערב.אני אוהב את הלילה
תמיד מעניין בלילה.האוירה היא אחרת אבל לא נרחיב על כך... נפגשתי איתה לפני שבועיים במכללה שלי בעת שהיא ראתה את סדרת ציורי הBDSM שסרקתי למחשב :)."מרשים" היא אמרה."תודה" חייכתי."השאלה היא אם הציורים לא מזעזעים אותך"... "דווקא לא" היא אמרה מבויישת קמעה.הסתכלתי עליה.בחורה מלאה במקצת,בעלת עור לבן כחרסינה ועיניים כחולות ירוקות ושיער בגוון אדום כהה.יופי שאני אוהב.שאלתי לשמה.. "אירה" היא אמרה."מה את לומדת" שאלתי."גרפיקה" היא אמרה כשהיא נושכת קצת את שפתה במעין חיוך קטן.
"רוצה לרדת לקפיטריה עוד כמה דקות אני כבר מסיים פה" אמרתי לה בחיוך חם."סבבה",בכל מקרה התבטל לי שיעור היום"."מצויין" אמרתי.פה אני לא אלעה אותכם בפרטים ונסכם בזה שדיברנו שיחה נחמדה והתגלה הרבה במשותף ביננו ובעיקר בתחום הסאדו-מאזו.היא אמרה לי שתמיד היו לה פנטזיות בעניין אבל תמיד התביישה לנסות ולא מצאה גם פרטנר להתנסות בהן.כמובן שהתלהבתי והצעתי לה להיות שפחה מתלמד תחת כנפיי.מיותר לציין שכל העניין הלהיב אותה גם ולכן קבענו ליום חמישי בתשע..
את שאר הסיפור נמשיך בבלוג הבא
אז חכו בסבלנות 😄 אני מבטיח שבזמן הקרוב הוא יפורסם

Zaq36​(שולט) - סקרנת בטירוף. כתבת מילים חמוץ על מלאך הקשירות. והלכתי לראות מי אתה

13 שנה לאחור דפדפתי. חיים שלמים מסטודנט. עד לימודים. בניה עצמית, ההונגריה שעזבה. ההיא שחזרה. חברים שבאו הלכו דירת שופתים שנעזבה ומעבר לדירה חדשה והתעצמות. ההעלמות מכאן למשך חמש שנים חזרה.
.ואני מגלה את האדם המיוחד הקשוח הבנוי לתלפיות כבר מהפוסט הראשון.

וזה מדהים. תודה לך על ההצצה לחיים מפתיעים ומרשימים.

ואשפוט נכון לפי הפוסטים מלפני עשור ומעלה. היום אתה אדם עשיר מאד. ומלא מאד משכיל ומכובד. משפיע ומפתיע.
הלוואי על כל אדם באתר כאן דרך כזו אם אינטלגנציה כזו גבוהה וכבוד לאדם.

תבורך.

וכמו שקראתי באחד הפוססטים שלך. הטח אתה תזכור איזה


אני לא הבנאי, אני רק האדריכל. ( אמר אלוהים וסבב לאחור בחיוך)

אתה היית אדריכל חייך והבנאי. מושלם.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י