ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החלטות

הקרירות המענגת והדוקרת של חורף סגרירי עם טעם של גשם רענן בדימדומים האדמדמים והסגלגלים של הערב כשברקים מפלחים את העננים בקו הרקיע....שם תראו אותי מביט בהם
לפני 6 שנים. 14 באפריל 2018 בשעה 8:49

לומר עליך שהיית לי כמודל לדוגמה ומדריך בשנה וחצי האחרונה  שהכרתי אותך יהיה בלשון המעטה. היית לי אח גדול, אב רוחני, החבר הכי טוב שלי מעולם.

אני כותב את ההספד לא רק בשבילי אלא גם כדי לחשוף טפח בפני אנשים מהקהילה שלא הכירו אותך ולא ידעו שאתה היית אחד מהנפילים של הקהילה, אישיות שהילת הכריזמטיות והידע שלה החווירו לעומת החיוביות והלב הגדול שלך.

נפגשנו בנסיבות לא שגרתיות באמצעות צד שלישי שרצה להקים עימנו אחווה שלבסוף לא צלחה, אך סוף סוף היה לי תרוץ לשוחח איתך ולהכיר אותך כאדם מעבר לתמונות והחבלים. לשמחתי גיליתי אדם מרתק, נעים שיחה ומבין עניין שיכלתי לשים את מבטחי בו. כבר מהשיחה הראשונה רצית לעזור לי להכיר נשלטת לשעבר שלך שחשקתי בה. היית עם הרבה סבלנות ורצון לעזור. היית אומר לי שאתה מאמין בטוב אצל אנשים עד שהם מוכיחים לך אחרת. זו תכונה נדירה ביותר בקהילה חשדנית כשלנו.

כשנפגשנו בבית קפה שמתי לב עד כמה אתה טוב בלנתח אנשים ושם לב למילים שלא נאמרו בין המילים שכן. היית איש שיחה נהדר ופלרטטן מעולה עם מלצריות.

זו הייתה תחילתה של חברות מופלאה שכללה סשנים משותפים, קשירות,צילומים, בילויים ועוד. אם היה צריך להגדיר אותך במשפט אחד הוא היה כך: האיש שנולד עם מצלמה וחבל ביד. הכישרון שלך לראות פוטנציאל באנשים תורגם לעדשת המצלמה באמצעותה הוצאת תמצית מזוקקת ויפה של כל אדם שעבר תחתיה. רעיונותיך לצילום היו אינסופיים ובלתי נגמרים. תמיד חיפשת להמשיך וליצור את היצירה האינסופית שלך. כל אישה הייתה בד קנווס חלק בשבילך לצייר עליו.

כשהיית קושר זה היה נדמה לאמן שמצייר עם מכחול. תנועות הקשירה היפות והדרך בה היית מסובב ומזיז את הנקשרת כמו בובה על חוטים היו מהפנטות. נפלה בחלקי הזכות ללמוד ממך קשירה מהי. אני זוכר שביקשתי ממך ללמוד ואתה ביקשת ממני להראות לך את הקשירות שאני יודע. בזמנו כבר התנסיתי בקשירות בכל מיני מפגשי קשירות והדרכות והתחלתי להראות לך כל מיני קשירות בסיסיות. אתה הגבת בביטול ואמרת לי שאני משנן תבניות ושמות של קשירות, " מה עם קשירה חופשית יותר? מדוע שלא תשתחרר עם החבל?" אמרת לי וישר הראית לי קשירה שהמצאת באותו רגע. מיותר לומר שבזכותך רמת הקשירה שלי עלתה פלאים.

כזה היית, בז למוסכמות ופילוסופיות מתחכמות בייחוד כאלו הנוגעים לקשירות. הערכת אנשים יצירתיים הבטוחים בדרכם ובמחשבתם. הייתה לך סבלנות אין קץ בהתנהלות מול אנשים,בייחוד מול נשלטות. תמיד אמרת לי: סבלנות, עכשיו אולי היא לא מעניינת או לא סגורה על עצמה, אבל אני נטעתי בה את הסקרנות והיא עוד תחזור שוב. הדין היה איתך באבחנה החדה שלך. למרות הסבלנות וליבך הרחב, מעולם לא נתת לאנשים לדרוך עליך או לעשות עליך מניפולציות. ידעת תמיד להתנהל ברגישות ודיפלומטיות אך גם בקשיחות ונוקשות כשהיה צריך.

חיית את החיים כאילו אין מחר. מיצית אותם עד תום. האופטימיות שלך ושמחת החיים שלך הדביקו את כל מי שהיה בקרבתך. תמיד ידעת לנצל כל הזדמנות וכל רגע כדי להפוך אותו לבלתי נשכח. הגלגלים במוחך היו תמיד עובדים. תמיד רעיונות לצילומים,סשנים ובילויים. היווית השראה לגבי איך שולט צריך לחיות ולהתנהל. תמיד נתת הרגשה שהכל יהיה בסדר,שניתן לסמוך עליך. היית טוטאלי בתור שולט ויחד עם זאת ידעת לשחרר כשצריך ולשלב הומור וקלילות בתוך הכבדות.

בלוויה שלך בעת שנישאו הספדים ירד גשם שוטף, כאילו השמים בכו עליך. אחרי שנסתיימו ההספדים ונשאו את גופתך לקבר, השמש יצאה במלוא עוזה וחיממה אותנו, כמו רצתה לנחם אותנו על לכתך.לאחר שתם טקס הקבורה חזר שוב הגשם במלוא כוחו בעצב כואב על לכתך. החבר הכי טוב שלך אמר לי שרק אדם דגול כמוך יכול לגרום למזג האוויר לסור למרותו.בהספדים נאמרו עליך הרבה מילים מרגשות ומהם למדתי רבות כיצד אנשים ראו אותך גם מהזוית הרגילה, הונילית במושגים שלנו.

אתה כבר אינך, אולם אקח עימי תמיד שתי עצות נבונות שאמרת: "עדיף להיות בצד הנותן מאשר בצד המקבל", "החלטות טובות הן החלטות שאתה חי בשלום עם ההשלכות שלהן".

אני מצטט מהפרופיל שלך בכלוב משפט שמאוד ממחיש את האני מאמין שלך על עולם השליטה: "דרך מעולה להכיר לעומק אנשים ומחשבות. לחוות את הפנטזיות העמוקות ביותר שלנו עם האדם הנכון באופן שפוי ומטורף בו זמנית.עולם של חיים ללא מסכות , עולם של לימוד מתמשך של עצמך ושל האדם שאתך."

היה שלום חבר יקר,תמיד תישאר בליבי. בכל קשירה וכל סשן תמיד אפעל ברוחך,תמיד תחייך אליי.

לפני 6 שנים. 12 ביוני 2017 בשעה 5:15

כשדריאדה יפהפיה ועץ מעניין נמצאים זה לצד זו, הרי שחייבים לחבר ביניהם :)

לפני 7 שנים. 16 באפריל 2017 בשעה 6:55

אתמול לראשונה בחיי צירפתי שולט נוסף לסשן אינטנסיבי וטוטאלי. כמו שאתם מתארים לעצמכם זה אחד המצבים הקשים ביותר הניצבים מול רוב השולטים בבדס"מ לחלוק את הנשלטת האהובה שלהם עם גבר דומיננטי נוסף. הקנאה היא גורם מכריע וצריך הרבה כוחות נפשיים וביטחון עצמי להתגבר עליה. סמכתי עליך מהרגע הראשון שנפגשנו ואתה ידעת לאט לאט בביטחון וסבלנות אין קץ לגרום לי להיפתח לכך ולראות את היופי בשיתוף פעולה עימך. זה התחיל בקשירות מורכבות שעשינו ביחד על לילית שפשוט היתה חומר ביד היוצר תחת הידיים שלנו והתמסרה לחבלים כאילו היו חלק מגופה. הקולר המתכתי שהונח על צווארה והשרשרת המתכתית שענדת לרגליה היו יפהפיים והיוו את הסימבוליקה של נשלטת בחזקתנו.

לאחר שסיימנו את אחת הקשירות המורכבות והיפהפיות ביותר שיצא לי לראות, מעשה מקלעת מטורפת שיצרתי עימך זה היה פשוט מחזה נדיר על גופה המושלם של לילית. אח"כ שיחקנו עם הצלפות וספאנקים וכשלילית היתה כבר מחוממת ומגורה מהכאב החם שפשט בגופה,התחלנו לענג אותה באמצעות מכשיר מתכתי מיוחד עם שתי גולות שהבאת והוכנס כלאחר כבוד לתוך הכוס שלה. תוך זמן קצר המכשיר כבר היה ספוג במיצים כשאתה ממשיך בתנועות מיומנות וסבלניות לגשש עימו בתוך הכוס של לילית כשהיא מתעוותת וגונחת בהנאה. תוך כדי אני התחלתי להצליף עם ידיי על שדיה ולצבוט את הפטמות הזקורות שלה. אני רק יכול לדמיין בראשי את רכבת המחשבות שעברה באותו זמן בראשה, השילוב של כאב ועונג מטורפים בו זמנית. 

לאחר מכן התחלפנו כשאני מזיין את הכוס שלה עם אצבעותיי ללא רחם ואתה נושך את פטמותיה וחונק את צווארה ותופס בחוזקה את ראשה. כך במשך דקות ארוכות המשכנו בסשן המיני אינטנסיבי עד שחשנו סוג של התפרקות מצידה וגופה פשוט צנח בשלווה מתוקה על הספה וחיוך גדול על שפתיה ועיניה עצומות במעין חלום אמיתי שעדיין שקועה בו. שחררנו את לילית מהחבלים והיא עוד שכבה על הספה מעולפת אך שמחה ורגליה רקדו קלות באושר של ילדה קטנה. אחרי כמה דקות ששוחחנו שיחה מרוגשת על החוויה ששלושתינו עברנו ניגשה אליך לילית על ברכיה וטמנה את ראשה על ברכיך. זו היתה מחוות תודה נהדרת שריגשה אותי עד מאוד. תודה לך Bondage איש יקר ומורה דרך דגול על חוויה בלתי נשכחת שללא ספק תהיה אחת מיני רבות. 

לפני 7 שנים. 12 באפריל 2017 בשעה 12:16

הכי כיף לקשור בזמן שהצד השני עסוק בשיחה טלפונית ונמצא מולך בתנוחה שלא ניתן להתעלם ממנה :)

לפני 7 שנים. 4 במרץ 2017 בשעה 9:03

מראה חיצוני ורושם ראשוני תמיד היו ותמיד יהוו חלק מאוד חשוב מאינטראקציה ראשונית שיש לנו עם אנשים בכלל. הנושא רלוונטי  מאוד גם בעולם הBDSM ובייחוד לנגזרות הפטישיסטיות שלו ועל כך אני רוצה לגעת בסדרת המאמרים בהם אני פורט את המשנה שלי.

כמו שעשיתי בפוסט הקודם אני מביא כדוגמה לעניין החיצוניות, סיפור שאני אישית מאוד מחבב ותמיד היא מעלה לי חיוך על השפתיים.

 

פעם אחת הגיע תלמיד חכם לעיר זרה. שם נודע לו שבעיר גר איש עשיר והוא מכניס אורחים גדול. רבים מעוברי אורח הבאים לעיר סרים לביתו . הם נהנים מקבלת פנים יפה וחמה בביתו של העשיר. אותו חכם הגיע לבית העשיר לבוש בגדים קרועים ובלוים . בעל הבית לא נהג בו כבוד ולא קבל אותו יפה ,לא הזמין אותו לשבת וגם לא כבדו במאכל ובמשקה. נעלב החכם והלך כלעומת שבא.

למחרת שאל החכם בגדים נאים ,התלבש יפה והלך שוב לביתו של העשיר. הפעם קבל אותו בעל הבית בכבוד גדול ,הושיבו לידו וכבדו במיני מטעמים. החכם התישב על השטיח ודחף את המטעמים אל תוך הקפלים שבבגדיו. " מה אתה עושה ?" תמה בעל הבית. השיב החכם :"אתמול באתי לכאן לבוש בגדים קרועים ובלויים ולא הגשת לי אפילו פרור לחם. היום זכיתי לשפע של מטעמים הודות לבגדי הנאים ,על כן מכבד אני את הבגדים שהרי הודות להם זכיתי בכל הטוב שכבדת אותי." הרכין בעל הבית את ראשו ובושה כסתה את פניו.

 

 

לסיפור יש בעצם מוסר השכל כפול! יש כמובן את הביטוי הנגזר באופן מובהק: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו", אולם גם מדגיש את הקנקן עצמו ומראהו כעניין חשוב לא פחות.

בBDSM שהרבה פעמים מורכב מאסופה של פנטזיות המוזנות מתת מודע ומכל מיני השפעות תרבותיות מסביב יש לרובנו סוג של ציפיות או תמונות שרצות לנו בראש לגבי איך כל אחד צריך להיראות. שולטת בד"כ תיראה לנו כמישהי בעלת מגפיים גבוהים עם עקבים חדים ושמלה צמודה שחורה בד"כ, שולט יראה לנו כדמות גברית סמכותית עם חולצה מכופתרת,אולי ז'קט עור וחגורה. נשלטת בד"כ תהיה עם בגדים פרובוקטיביים וחושפניים אך עם מראה רך יותר מאשר זה של השולטת. כנ"ל לגבי הנשלט. במאמר שלי אבחר להתייחס לדמות השולט והנשלטת.

כמובן שאלו רק אסוציאציות, יחד עם זאת בBDSM בו יש סוג של משחק תפקידים,המראה החיצוני ללא ספק משחק תפקיד הרבה יותר משמעותי. ייתכן מאוד ובתור שולט יש לך איכויות יוצאות דופן ואתה איש שיחה מרתק ואינטלגנטי, אך מי ישמע ויתייחס אליך כאחד כזה בעוד אתה בא לדייט לבוש ברישול ולא מגולח? לא סתם בהרבה פוסטים בהם מתארות נשלטות סשנים או פנטזיות הגבר השולט בד"כ נשאר לבוש במכנס אלגנטי וחולצה מכופתרת (שחורים בד"כ). כשאתה שולט אתה כבר לא אדם רגיל בעיני הנשלטת כשהיא נפגשת איתך, אתה דמות של גבר דומיננטי,סמכותי, דמות אב,מאהב ואחד שיודע מי הוא ומה הוא רוצה מעצמו. המראה משלים את התמונה. משולט מצופה להיות קר רוח ובשליטה, לפיכך אין שום סיבה שגם בגדיו צריכים להיות מוקפדים,מגוהצים ומאופקים.

גבר שולט אינו יכול להיות מוזנח. קראתי בשעשוע פרופיל של נשלטת בה היא מציינת רשימת מכולת לגבר אותו היא פוגשת: תספורת, גזיזת ציפורניים,מקלחת,דאודורנט,בושם,צחצוח שיניים וכד'. לכאורה הכל נשמע מאוד טריוויאלי אך לעיתים נדרשת מידה של מודעות עצמית.

 

 

לסיכום אומר שזה נכון שיש את כל עניין הפנימיות, האישיות,הנשמה וכל הקלישאות הקיטשיות, יחד עם זאת צריך לעזור להוציא את כל הטוב הזה החוצה. כשאתה מופיע בהופעה מכובדת הרי שאתה קודם כל מעריך את עצמך,אוטומטית שפת הגוף שלך משתנה מסגלת לעצמה הילה של כבוד. בעולם הBDSM בו אנו נדרשים להסיר את המסכות שלנו ולממש את היצרים האפלים שלנו, עלינו גם לתת לכך ייצוג הולם.

 

לפני 7 שנים. 18 בפברואר 2017 בשעה 18:51

החלטתי להוסיף לבלוג שלי סידרה של פוסטים בה אשטח קצת את המשנה הפילוסופית שלי לגבי BDSM אותה אתבל באמצעות סיפורים ממיתוסים שונים ופולקלור עממי.

אני מביא סיפור שאני מאוד אוהב מהמיתולוגיה היוונית שהינו בעצם משל לאחריות הנדרשת ולסכנות האורבות לאנשים בעלי כוח ושליטה.

 

חרב דמוקלס

 

דמוקלס היה אחד מאנשי חצרו של דיוניסוס השני מלך סירקוזה. לעיתים היה רואה את המלך יושב בכיסאו כשעבדים ומשרתים מכרכרים מסביבו וממלאים אחר פקודותיו וצרכיו ועלמות חן רוקדות בפניו וליבו נמלא קינאה. המלך מזוית עינו שם לב לכך שדמוקלס נראה מהורהר ופניו מדוכדכות וזימנו לפניו ושאלו לפשר התנהגותו. דמוקלס ציין בפני המלך כי כאדם בעל עושר וכוח עצומים, אשר חי את חייו במותרות ופאר, דיוניסיוס ודאי מרגיש בר-מזל ומאושר מאוד. בתגובה הציע דיוניסוס לדמוקלס להתחלף עימו. דמוקלס ההמום הסכים מייד ובאותו רגע משרתיו של דיוניסו הלבישו אותו בגדי פאר וגלימה מפוארת ועל ראשו הונח כתר מזהב. דמוקלס התרווח על כס המלך בזמן שמשרתים הגישו לפיו מעדנים משובחים ועלמות יפהפיות רקדו בפניו. דמוקלס כל כך נהנה עד שלפתע שם לב שמעליו תלויה חרב שלהבה מכוון לראשו והיא קשורה רק בשערת זנב סוס יחידה. דמוקלס פנה בבהלה לדיוניסוס ושאלו לפשר החרב. דיוניסוס ענה לו שהחרב המוצבת מעל ראשו באה להזכיר לו כל יום את חובותיו ואחריותו העצומים הנלווים למעמדו וכוחו כיון שברגע שישכח החרב תתהפך עליו. באותו רגע טעמם של המאכלים סר בעיניו, וכל היופי והעושר שסביבו לא עניינו עוד את דמוקלס והוא התחנן בפני דיוניסוס להתחלף בחזרה ולחזור למקומו לצד אנשי החצר.

 

את מוסר ההשכל של הסיפור אני משליך על דמות השולט בעולם הבדס"מ. פעמים רבות יש קינאה מצד גברים ואף נשים במעמדו של השולט היות והוא זוכה שמשרתים אותו,עושים את רצונותיו,מספקים את יצריו וכד'. אולם למעמד זה נלווים אחריות,רצינות,נתינה ועבודה שלעיתים נדמית סיזיפית כדי לרכוש את אמונם של הנשלטים אשר בוחרים להיות כפופים אליו. ברגע בו השולט יזניח את חובותיו ויראה חוסר רצינות כלפי תפקידו בבדס"מ הרי שהנשלטים ינתקו עצמם ממנו באמצעות ה"חרב" והיא תיפול על ראשו.

 

לפני 7 שנים. 17 בפברואר 2017 בשעה 9:04

פגשנו אותך בסטודיו והתחבקנו, מעין חמימות ורוגע לפני סערת היצרים והרגשות שאמורה להיווצר ביננו.

היפהפיונת שלי נשארה רק בגופיה שחורה שקופה ודקה ותחתון קטן. אנחנו החלפנו מבטים תאוותניים על גופה היפהפה. ברגעים כאלה בהם יש שני שולטים ונשלטת עולה השאלה: מי יקח את המושכות? מי יניח את האגו שלו בצד ויתן גם לשולט השני לשלוט? בסופו של יום צריכים לשרור אמון וחברות והם שקובעים את ההרמוניה הבדס"מית שבאה בעקבותיה.

את פתרת את ההתלבטות הקצרה בכך שלקחת "מושכות" של חבלים ופשוט התחלת ללהטט איתם כמו אמן עם מכחול ופלטת צבעים. עמדתי מהצד עם חיוך ועיניים מהופנטות, מוקסם מתנועותייך, מזהה קשירת TK (שיבארי). למי שלא יודע אכתוב בקצרה שקשירת שיבארי לא רק נעשית בצורה טכנית ומכאנית אלא הינה סשן בפני עצמו כאשר הדרך בה נוגעים החבלים, התנועות של הקשירה, המגע שנעשה עם הגוף של הקושר יחד עם הגוף של הנקשר, הידיים שמלטפות, נוגעות בחוזקה תוך כדי הקשירה, כל אלו יוצרים תחושות חזקות וקירבה. לילית שלי כבר התמסרה מהרגע הראשון לידייך, עיניה נעצמות וכל כולה בחלום מתוק. אני נותן לך עוד חבלים ואת קושרת גם את רגליה ומפסקת אותן, מסירה מעט את גופייתה וחושפת את השדיים המושלמים שלה ומשחקת איתם, צובטת ומכה,מלטפת..

אני בינתיים שם את כיסוי העיניים וגאג בצורת זין קטן שמופנה לתוך הפה. נותן לך שוט "ספנקר" ולוקח לעצמי שוט רכיבה וכך אנחנו מתחילים לעשות ביננו ריקוד של הצלפות. אחד היתרונות בשיתוף פעולה בין שני שולטים הוא היכולת ללהעסיק את כל החושים ואת כל נקודות הכאב בעת ובעונה אחת של הנשלט. לילית מדי פעם משחררת זעקה קלה, מוחרשת ע"י הגאג. שלושתינו מתמוגגים מהמוזיקה המצויינת ברקע שהיטיבה לבחור הכלבונת שלי.

את מחברת עוד חבל לשרשרת שתלויה מהתקרה וממשיכה להפליק לישבנה בעוד אני לוקח את ה- Magic wand ושם אותו במקום הרגיש בין רגליה של הכלבונת שלי, חש את הרתיעה ההתחלתית שלה ואת חוסר היכולת שלה לזוז, נאלצת לקבל את הרטט הקשוח. אנחנו מחליפים ביננו מבטים זוממים ואני נותן לך את המכשיר שתוכלי להנות קצת ולוקח את שוט הזנבות ומצליף בחוזקה על הישבן והשדיים. עונג וכאב מתערבבים ביחד, ניתנים ע"י שנינו והכלבונת כבר בסאב ספייס. מסיר את הגאג ומנשק את היפהפיונת שלי בתשוקה עזה, מכניס את האצבעות שלי לתוך פיה, פוער אותו וחש את לשונה מוצצת בתשוקה לעומתית.

הכלבונת כבר מתחילה לחוש את הקור בידיה ואת משחררת אותה מהחבלים רק כדי לקשור אותה שוב ולפסק את רגליה ולקשור את הירכיים לשוקיים ואת הידיים לראש המיטה. את בוחנת את יצירתך בסיפוק מלטפת ונוגעת בקלות בגופה ואז אנחנו מחליטים שהגיע הזמן לנסות את הסטראפון! את מתייעצת איתי לגבי הגודל ואני מחליט להתחיל בקטן. את לובשת את כלי הזין ומתחילה לזיין את הכלבונת בתחילה בתנועות עדינות שלאט לאט הופכות כוחניות וחזקות יותר. הכלבונת שלי נושמת ונושפת בכבדות, חשה לראשונה סטראפון חודר אליה. התנועות שלך מרתקות ומהפנטות. אישה לא מזיינת כמו גבר, אישה מזיינת כמו אישה.

הכלבונת שלי גרידית רוצה עוד ומוגדל, ואני אומר לך שנשתמש בדילדו הכי גדול. את מסדרת את הדילדו הגדול על הסטרפון, מורחת ג'ל סיכוך ומתחילה לחדור לתוך הכלבה, שדייך מלטפים את שדיה ואת לוחשת לאוזנה כל מיני מילים של זימה ורגש. האגן שלך מתנועע ורוקד בצורה חושנית ואני לא יכול להסיט את מבטי ממנו,מתפשט ומתחיל לעסות את כתפייך ולחוש את תנועותייך. מזוית העין אני רואה את פיה של היפהפיונת שלי נפער מעט וחש שהוא צריך את תשומת ליבי. יושב עם ברכיי על המיטה ומקרב את הזין שלי לתוך פיה. הכלבונת שלי מזהה את הזין שלי ומלקקת אותו בהשתוקקות, חשה את שני החורים שלה מלאים עד להתפקע.

את מתחילה להתעייף מעט ושואלת אם אני רוצה להחליף את מקומך, בלי יותר מדי שהיות אני קופץ על ההזמנה ומחדיר את איברי הקשה לכוס החלק שפעור מולי כאילו ממתין רק לי. אני חש את הרטיבות החמימה ומתחיל לחדור לאט ומגביר את הקצב, מדמיין אותך בראשי מסתכלת עלינו מתעלסים. ברגע של הברקה את לוקחת את הMagic Wand ומצמידה אותו בין הכוס שלה לזין שלי והופכת אותו תוך כדי לויברטור אנושי. בהתחלה ההרגשה מוזרה אך אני מהר מאוד מתחרמן מהתחושה שהזין שלי רוטט בתוך הכוס של היפהפיונת שלי. לאחר דקות ספורות את מוציאה את המכשיר ואני מתרכז בהתעלסות תוך כדי שאני חש פרץ אדיר של אורגזמה והידיים שלי באינסטינקט של בעלות תופסות את ראשה של הכלבונת שלי וחופנות אותו בעוצמה.

את ניגשת אלינו עם הסטרפון, ואני בינתיים נח בצד של המיטה מסתכל עלייך חודרת שוב לכלבונת שלנו, לוקחת את המכשיר ומרטיטה את הדילדו בתוך הכוס שלה. את שואלת בקול חרישי את לילית אם היא רוצה לגמור והיא מהנהנת לחיוב בקול מחוייך. את מסתכלת אליי בפנים מחייכות שואלת אם אני מאשר לה לגמור, אני מאשר ואת ממשיכה באמנות הסיפוק. בינתיים אני מתקרב אלייך אוחז בכתפייך בחוזקה ומנשק ונושך מעט את צווארך הענוג. לילית מתחילה להיאנח ולגנוח בקול, אז אני כבר יודע שהגמירה המיוחלת שלה הגיעה. שנינו מסתכלים בהנאה על היצירה המשותפת שלנו שרועה על המיטה עייפה ומותשת עם חיוך ענק ושקט הנובע משלווה של חלום.

תודה לך Goldie Sunshine על כך שיצרת עימנו סשן מדהים. אישה יפהפיה ושולטת בחסד.

 

בתמונה: מנוחת הלוחמת :)

לפני 7 שנים. 3 בפברואר 2017 בשעה 8:44

הסוף של הקשר היה צפוי אך לא צפיתי שזה יקרה כל כך מהר.

חודשיים נעימים חלפו עברו ביעף, וכבר בהודעות לא קראתי לך "כלבונת" ואת לא קראת לי "אדוני".

אני מעריך את התובנות שלמדתי ממך וכמובן אעריך את אלו שעוד אלמד בעתיד.

את גדלה לאט לאט מתוך התחתית בה היית לפני שנה, הופכת להיות אשה עצמאית שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה.

מצאת לבסוף חבר, שולט שיקח אותך ויאהב אותך כפי שתמיד רצית.

מאחל לך שזה יהיה לתמיד.

A+B הם התחלה והבסיס לכל דבר כמו שתי ישויות שמתחילות קשר של אלפבית.

הC שנוספה הינה Consciousness..

תמיד תזכרי להיות מודעת לעצמך,לכוחך שבא מתוך נתינה אך גם מתוך קבלה,

אל תוותרי על קבלה!

אמרתי והתכוונתי לכך שתמיד אשמח לקבלך חזרה בזרועות פתוחות,

תמיד נישאר חברים.

מקדיש לך באהבה מילים אלו.

שלך, דארק.

לפני 7 שנים. 16 בינואר 2017 בשעה 17:55

 

אחרי ארוחת ערב יום שישי..

הובלתי כלאחר כבוד כמו נשלט בעיניים מכוסות,עיוור כעטלף במצב של חוסר שליטה כשאהובתי הנשלטת מובילה אותי לחלל המיועד. לאחר שהונחיתי לשבת ועוד דקה שנדמתה לנצח הורשיתי להסיר את הכיסוי. מה רבה היתה פליאתי ושמחתי כשראיתי מולי את הנשלטת השניה שלי ואת אהובתי עומדות לצידי בהלבשה תחתונה שלא משאירה המון מקום לדמיון. שתי נשים צעירות ויפהפיות הנמצאות לרשותי ,לשימושי נתונות לגחמותיי. הנשלטת השניה נכנסה לחיינו לפני כחודש ואהובתי ידעה שארצה אותה עימה לסשן משותף. אין זה מובן מאליו שמחווה כזו קורה. על כך תודתי נתונה לך.

במשך מספר שעות השתובבתי כמו ילד. במי להצליף קודם? למי להתייחס? למי אעניק את מגעי ואת נחת זרועי האוהבת? צרות של עשירים ללא ספק יצקצקו מספר שולטים. אני חושב שרוב הזמן פשוט שחררתי ונתתי לעצמי להנות. פחות שלטתי ויותר נתתי לעצמי לשקוע בשלווה מתוקה כשאני חווה עונג כפול. חלום מציאותי שכולו מתיקות אירוטית.

כמובן שאחרי סשן ומעשי אהבה ארוכים של כמה שעות נדרשנו לאוכל טוב. לשמחתנו מצאנו פיצריה שהיתה פתוחה באמצע הלילה באזור שלנו. יותר מכך, הוצע לנו לקחת 4 מגשים ענקיים במחיר מגוחך בגלל שנשארו מגשים שכבר הוכנו מראש. סיומת פשטנית וטעימה שחתמה את הלילה.

למיטה בביתנו חזרנו שלושתינו, נשכבים על הסדין וחולקים חום של שלושה גופים מתגפפים.

יום למחרת התברר שלא בזה נסתיימו ההפתעות. מתברר שהנשלטת השניה שלי זכרה שהבעתי בפניה רצון לארוחת שלוש מנות מעשה ידיה. הוזמנתי לשבת ולהנות מקריאת עיתון בזמן שהנשלטות החמודות טרחו והכינו לי ארוחה בת שלוש מנות הכוללת את הכיסונים ממולאי תפו"א שיש לי אליהם פטיש בלתי מוסבר (האשכנזים והרוסים ביניכם יזהו אותם כורניקי/ורניקס). ללא ספק אחת הדרכים להגיע לליבו של שולט ושל גבר בכלל היא דרך קיבתו.

הארוחה היתה טעימה ביותר וחשתי אחריה שמנמן ומפוטם היטב :*)

אני מקדיש פוסט זה באהבה ובהערכה רבה לObsidian Lilith אישתי היקרה ולLAB המתוקה לה הבטחתי לכתוב אותו במידה והכיסונים יהיו טעימים. הבטחות צריך לקיים :)

בתמונה מצ"ב צילום של הכיסונים המדוברים.

לגבי צילומים מהסשן,אשאיר לכם לדמיין.

 

 

לפני 7 שנים. 18 בדצמבר 2016 בשעה 19:22

שיחה של Y ו X בצ'אט:

Y: "ערב טוב יקירתי,מה שלומך?" (סמליל של יין בשביל התחכום)

X: "אני לא יקירה של אף אחד"!

Y: שינוי אסטרטגיה,פנייה של צרת רבים חצי נחמה וכו', "אני מבין שהרבה סוטים באתר כבר שיגעו אותך".

X: "אין לי בעיה עם סוטים, רק עם טיפשים"!

Y: הלשון שלה ממשיכה להצליף, צריך לחשוב על משהו שירכך אותה ויגרום לה לתת בי אמון...

X: "למה לוקח לך הרבה זמן להגיב? אם ככה תימשך השיחה אין טעם שתמשיך."

Y: אם לא היית תוקפת אותי כמו מכונת ירייה הייתי מוצא זמן להגיב! "כי אני מחפש להקסים אותך בשנינותי" ( סמליל מדושן עונג), That will do the trick!

X: נחמד אתה (סמליל של חיוך) ובכל זאת אשמח אם תכתוב יותר מהר.

Y: לך עכשיו תסביר שאתה מאותגר קיבורדית, "קראתי את הפרופיל שלך ומצאתי _______(השלם את החסר),ואהבתי______(כבר הבנתם)".

X: "תודה רבה (סמליל מדושן עונג),אז מה אתה רוצה ממני"?

Y: "אני אשמח להכיר אותך, לשוחח עימך"(סמליל של משקפי שמש) משפט כנה,באמת!

X: "בן כמה?" (שאלת התאמה 1)

Y: "שלושים וחמש, ואת?" מתחיל פינג פונג.

X: "עשרים ושבע, איפה גר"? (שאלת התאמה 2)

Y: "במרכז", אני ו90 אחוזים מהאתר הזה.

X: "מה הגובה שלך?" (שאלת התאמה 3)

Y: "מטר שבעים ושלושה סנטימטרים" (השלושה מאוד חשובים).

X: "אמממ...בדרך כלל אני יוצאת רק עם כאלה שהם 180 ס"מ" (מדד התאמה מתרסק).

X: "תתאר איך אתה נראה?" (לא הכל אבוד)

Y: "בהיר עם שיער כהה ועיניים ירוקות", לפחות במראה הטבע קלע בול.

X: "אמממ... אתה נשמע ממש נחמד (סמיילי נושק), בהחלט יש לכמה שולטים מה ללמוד ממך" (מדד האגו שובר שיאים).

X: "שיט, אני צריכה ללכת לאימון, חייבת לזוז." (סמליל עצוב)

Y: "אני מבין" (אני ממש לא מבין), "אני לא רוצה ללחוץ אבל חשבתי שאולי נוכל להחליף מיילים, אולי פייס או נדבר בHangout, "מה דעתך"?

X: "אוף, אתה מלחיץ אותי, אני רוצה לקחת דברים בקצב שלי, אני מבטיחה שאהיה זמינה מחר בצ'אט ויהיה לנו זמן לשוחח בכיף ואז נחשוב על להתקדם,בסדר?" (סמליל מבוייש)

Y: "בסדר גמור,קחי את הזמן" (סמליל של כוס יין לנונשלנטיות ופאסון).

X: סמליל נשיקה.

Y: סמליל נשיקה. (X התנתקה מהצ'אט)

אחרי כחודש....

Y: "היי, מה שלומך X"? (סמליל נשיקה) לאן נעלמה הזונה במשך חודש? נצטרך לחשוב על סשן עונש עתידי, בינתיים הרבה פאסון.

X: "היי ממוש,מה שלומך? מצטערת שלא חזרתי אליך, הייתי מאוד עסוקה,שבועות עמוסים אתה יודע".. (לא אני לא יודע).

Y: "אני מתאר לעצמי,ימים טרופים ממש" (סמליל מעשן) "אז היכן היית ומה עשית"? ולמה לא היתה לך אפשרות לכתוב משפט אחד בכל הGODAMN חודש?

X: "הייתי קצת עסוקה (סמליל טיזרי) חזרתי למעשה לאדון הקודם שלי, תבין יש בכלוב כל כך הרבה טמבלים,מה שלומך אתה? (סמליל נשיקה).

Y: "אהה..אני שמח בשבילך" , אני רק הולך לדפוק את הראש בקיר במשך 5 דקות רצופות.

X: "יופי,כבר אמרתי שאתה נחמד?"

Y: "עזבי את המחמאות, אני סתם סוטה טיפש" (Y התנתק מהצ'אט).