שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החלטות

הקרירות המענגת והדוקרת של חורף סגרירי עם טעם של גשם רענן בדימדומים האדמדמים והסגלגלים של הערב כשברקים מפלחים את העננים בקו הרקיע....שם תראו אותי מביט בהם
לפני 7 שנים. 16 בינואר 2017 בשעה 17:55

 

אחרי ארוחת ערב יום שישי..

הובלתי כלאחר כבוד כמו נשלט בעיניים מכוסות,עיוור כעטלף במצב של חוסר שליטה כשאהובתי הנשלטת מובילה אותי לחלל המיועד. לאחר שהונחיתי לשבת ועוד דקה שנדמתה לנצח הורשיתי להסיר את הכיסוי. מה רבה היתה פליאתי ושמחתי כשראיתי מולי את הנשלטת השניה שלי ואת אהובתי עומדות לצידי בהלבשה תחתונה שלא משאירה המון מקום לדמיון. שתי נשים צעירות ויפהפיות הנמצאות לרשותי ,לשימושי נתונות לגחמותיי. הנשלטת השניה נכנסה לחיינו לפני כחודש ואהובתי ידעה שארצה אותה עימה לסשן משותף. אין זה מובן מאליו שמחווה כזו קורה. על כך תודתי נתונה לך.

במשך מספר שעות השתובבתי כמו ילד. במי להצליף קודם? למי להתייחס? למי אעניק את מגעי ואת נחת זרועי האוהבת? צרות של עשירים ללא ספק יצקצקו מספר שולטים. אני חושב שרוב הזמן פשוט שחררתי ונתתי לעצמי להנות. פחות שלטתי ויותר נתתי לעצמי לשקוע בשלווה מתוקה כשאני חווה עונג כפול. חלום מציאותי שכולו מתיקות אירוטית.

כמובן שאחרי סשן ומעשי אהבה ארוכים של כמה שעות נדרשנו לאוכל טוב. לשמחתנו מצאנו פיצריה שהיתה פתוחה באמצע הלילה באזור שלנו. יותר מכך, הוצע לנו לקחת 4 מגשים ענקיים במחיר מגוחך בגלל שנשארו מגשים שכבר הוכנו מראש. סיומת פשטנית וטעימה שחתמה את הלילה.

למיטה בביתנו חזרנו שלושתינו, נשכבים על הסדין וחולקים חום של שלושה גופים מתגפפים.

יום למחרת התברר שלא בזה נסתיימו ההפתעות. מתברר שהנשלטת השניה שלי זכרה שהבעתי בפניה רצון לארוחת שלוש מנות מעשה ידיה. הוזמנתי לשבת ולהנות מקריאת עיתון בזמן שהנשלטות החמודות טרחו והכינו לי ארוחה בת שלוש מנות הכוללת את הכיסונים ממולאי תפו"א שיש לי אליהם פטיש בלתי מוסבר (האשכנזים והרוסים ביניכם יזהו אותם כורניקי/ורניקס). ללא ספק אחת הדרכים להגיע לליבו של שולט ושל גבר בכלל היא דרך קיבתו.

הארוחה היתה טעימה ביותר וחשתי אחריה שמנמן ומפוטם היטב :*)

אני מקדיש פוסט זה באהבה ובהערכה רבה לObsidian Lilith אישתי היקרה ולLAB המתוקה לה הבטחתי לכתוב אותו במידה והכיסונים יהיו טעימים. הבטחות צריך לקיים :)

בתמונה מצ"ב צילום של הכיסונים המדוברים.

לגבי צילומים מהסשן,אשאיר לכם לדמיין.

 

 

דיגי​(אחרת) - מל טוב איש
לפני 7 שנים
Dark Artist​(שולט) - תודה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י