סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החלטות

הקרירות המענגת והדוקרת של חורף סגרירי עם טעם של גשם רענן בדימדומים האדמדמים והסגלגלים של הערב כשברקים מפלחים את העננים בקו הרקיע....שם תראו אותי מביט בהם
לפני 7 שנים. 16 באפריל 2017 בשעה 6:55

אתמול לראשונה בחיי צירפתי שולט נוסף לסשן אינטנסיבי וטוטאלי. כמו שאתם מתארים לעצמכם זה אחד המצבים הקשים ביותר הניצבים מול רוב השולטים בבדס"מ לחלוק את הנשלטת האהובה שלהם עם גבר דומיננטי נוסף. הקנאה היא גורם מכריע וצריך הרבה כוחות נפשיים וביטחון עצמי להתגבר עליה. סמכתי עליך מהרגע הראשון שנפגשנו ואתה ידעת לאט לאט בביטחון וסבלנות אין קץ לגרום לי להיפתח לכך ולראות את היופי בשיתוף פעולה עימך. זה התחיל בקשירות מורכבות שעשינו ביחד על לילית שפשוט היתה חומר ביד היוצר תחת הידיים שלנו והתמסרה לחבלים כאילו היו חלק מגופה. הקולר המתכתי שהונח על צווארה והשרשרת המתכתית שענדת לרגליה היו יפהפיים והיוו את הסימבוליקה של נשלטת בחזקתנו.

לאחר שסיימנו את אחת הקשירות המורכבות והיפהפיות ביותר שיצא לי לראות, מעשה מקלעת מטורפת שיצרתי עימך זה היה פשוט מחזה נדיר על גופה המושלם של לילית. אח"כ שיחקנו עם הצלפות וספאנקים וכשלילית היתה כבר מחוממת ומגורה מהכאב החם שפשט בגופה,התחלנו לענג אותה באמצעות מכשיר מתכתי מיוחד עם שתי גולות שהבאת והוכנס כלאחר כבוד לתוך הכוס שלה. תוך זמן קצר המכשיר כבר היה ספוג במיצים כשאתה ממשיך בתנועות מיומנות וסבלניות לגשש עימו בתוך הכוס של לילית כשהיא מתעוותת וגונחת בהנאה. תוך כדי אני התחלתי להצליף עם ידיי על שדיה ולצבוט את הפטמות הזקורות שלה. אני רק יכול לדמיין בראשי את רכבת המחשבות שעברה באותו זמן בראשה, השילוב של כאב ועונג מטורפים בו זמנית. 

לאחר מכן התחלפנו כשאני מזיין את הכוס שלה עם אצבעותיי ללא רחם ואתה נושך את פטמותיה וחונק את צווארה ותופס בחוזקה את ראשה. כך במשך דקות ארוכות המשכנו בסשן המיני אינטנסיבי עד שחשנו סוג של התפרקות מצידה וגופה פשוט צנח בשלווה מתוקה על הספה וחיוך גדול על שפתיה ועיניה עצומות במעין חלום אמיתי שעדיין שקועה בו. שחררנו את לילית מהחבלים והיא עוד שכבה על הספה מעולפת אך שמחה ורגליה רקדו קלות באושר של ילדה קטנה. אחרי כמה דקות ששוחחנו שיחה מרוגשת על החוויה ששלושתינו עברנו ניגשה אליך לילית על ברכיה וטמנה את ראשה על ברכיך. זו היתה מחוות תודה נהדרת שריגשה אותי עד מאוד. תודה לך Bondage איש יקר ומורה דרך דגול על חוויה בלתי נשכחת שללא ספק תהיה אחת מיני רבות. 

-fantasy-​(מתחלפת) - ואו נשמע מדהים ^^
ובהחלט גם נראה מדהים!
לפני 7 שנים
Dark Artist​(שולט) - תודה מתוקה <3
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י