סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החלטות

הקרירות המענגת והדוקרת של חורף סגרירי עם טעם של גשם רענן בדימדומים האדמדמים והסגלגלים של הערב כשברקים מפלחים את העננים בקו הרקיע....שם תראו אותי מביט בהם
לפני 7 שנים. 17 בפברואר 2017 בשעה 9:04

פגשנו אותך בסטודיו והתחבקנו, מעין חמימות ורוגע לפני סערת היצרים והרגשות שאמורה להיווצר ביננו.

היפהפיונת שלי נשארה רק בגופיה שחורה שקופה ודקה ותחתון קטן. אנחנו החלפנו מבטים תאוותניים על גופה היפהפה. ברגעים כאלה בהם יש שני שולטים ונשלטת עולה השאלה: מי יקח את המושכות? מי יניח את האגו שלו בצד ויתן גם לשולט השני לשלוט? בסופו של יום צריכים לשרור אמון וחברות והם שקובעים את ההרמוניה הבדס"מית שבאה בעקבותיה.

את פתרת את ההתלבטות הקצרה בכך שלקחת "מושכות" של חבלים ופשוט התחלת ללהטט איתם כמו אמן עם מכחול ופלטת צבעים. עמדתי מהצד עם חיוך ועיניים מהופנטות, מוקסם מתנועותייך, מזהה קשירת TK (שיבארי). למי שלא יודע אכתוב בקצרה שקשירת שיבארי לא רק נעשית בצורה טכנית ומכאנית אלא הינה סשן בפני עצמו כאשר הדרך בה נוגעים החבלים, התנועות של הקשירה, המגע שנעשה עם הגוף של הקושר יחד עם הגוף של הנקשר, הידיים שמלטפות, נוגעות בחוזקה תוך כדי הקשירה, כל אלו יוצרים תחושות חזקות וקירבה. לילית שלי כבר התמסרה מהרגע הראשון לידייך, עיניה נעצמות וכל כולה בחלום מתוק. אני נותן לך עוד חבלים ואת קושרת גם את רגליה ומפסקת אותן, מסירה מעט את גופייתה וחושפת את השדיים המושלמים שלה ומשחקת איתם, צובטת ומכה,מלטפת..

אני בינתיים שם את כיסוי העיניים וגאג בצורת זין קטן שמופנה לתוך הפה. נותן לך שוט "ספנקר" ולוקח לעצמי שוט רכיבה וכך אנחנו מתחילים לעשות ביננו ריקוד של הצלפות. אחד היתרונות בשיתוף פעולה בין שני שולטים הוא היכולת ללהעסיק את כל החושים ואת כל נקודות הכאב בעת ובעונה אחת של הנשלט. לילית מדי פעם משחררת זעקה קלה, מוחרשת ע"י הגאג. שלושתינו מתמוגגים מהמוזיקה המצויינת ברקע שהיטיבה לבחור הכלבונת שלי.

את מחברת עוד חבל לשרשרת שתלויה מהתקרה וממשיכה להפליק לישבנה בעוד אני לוקח את ה- Magic wand ושם אותו במקום הרגיש בין רגליה של הכלבונת שלי, חש את הרתיעה ההתחלתית שלה ואת חוסר היכולת שלה לזוז, נאלצת לקבל את הרטט הקשוח. אנחנו מחליפים ביננו מבטים זוממים ואני נותן לך את המכשיר שתוכלי להנות קצת ולוקח את שוט הזנבות ומצליף בחוזקה על הישבן והשדיים. עונג וכאב מתערבבים ביחד, ניתנים ע"י שנינו והכלבונת כבר בסאב ספייס. מסיר את הגאג ומנשק את היפהפיונת שלי בתשוקה עזה, מכניס את האצבעות שלי לתוך פיה, פוער אותו וחש את לשונה מוצצת בתשוקה לעומתית.

הכלבונת כבר מתחילה לחוש את הקור בידיה ואת משחררת אותה מהחבלים רק כדי לקשור אותה שוב ולפסק את רגליה ולקשור את הירכיים לשוקיים ואת הידיים לראש המיטה. את בוחנת את יצירתך בסיפוק מלטפת ונוגעת בקלות בגופה ואז אנחנו מחליטים שהגיע הזמן לנסות את הסטראפון! את מתייעצת איתי לגבי הגודל ואני מחליט להתחיל בקטן. את לובשת את כלי הזין ומתחילה לזיין את הכלבונת בתחילה בתנועות עדינות שלאט לאט הופכות כוחניות וחזקות יותר. הכלבונת שלי נושמת ונושפת בכבדות, חשה לראשונה סטראפון חודר אליה. התנועות שלך מרתקות ומהפנטות. אישה לא מזיינת כמו גבר, אישה מזיינת כמו אישה.

הכלבונת שלי גרידית רוצה עוד ומוגדל, ואני אומר לך שנשתמש בדילדו הכי גדול. את מסדרת את הדילדו הגדול על הסטרפון, מורחת ג'ל סיכוך ומתחילה לחדור לתוך הכלבה, שדייך מלטפים את שדיה ואת לוחשת לאוזנה כל מיני מילים של זימה ורגש. האגן שלך מתנועע ורוקד בצורה חושנית ואני לא יכול להסיט את מבטי ממנו,מתפשט ומתחיל לעסות את כתפייך ולחוש את תנועותייך. מזוית העין אני רואה את פיה של היפהפיונת שלי נפער מעט וחש שהוא צריך את תשומת ליבי. יושב עם ברכיי על המיטה ומקרב את הזין שלי לתוך פיה. הכלבונת שלי מזהה את הזין שלי ומלקקת אותו בהשתוקקות, חשה את שני החורים שלה מלאים עד להתפקע.

את מתחילה להתעייף מעט ושואלת אם אני רוצה להחליף את מקומך, בלי יותר מדי שהיות אני קופץ על ההזמנה ומחדיר את איברי הקשה לכוס החלק שפעור מולי כאילו ממתין רק לי. אני חש את הרטיבות החמימה ומתחיל לחדור לאט ומגביר את הקצב, מדמיין אותך בראשי מסתכלת עלינו מתעלסים. ברגע של הברקה את לוקחת את הMagic Wand ומצמידה אותו בין הכוס שלה לזין שלי והופכת אותו תוך כדי לויברטור אנושי. בהתחלה ההרגשה מוזרה אך אני מהר מאוד מתחרמן מהתחושה שהזין שלי רוטט בתוך הכוס של היפהפיונת שלי. לאחר דקות ספורות את מוציאה את המכשיר ואני מתרכז בהתעלסות תוך כדי שאני חש פרץ אדיר של אורגזמה והידיים שלי באינסטינקט של בעלות תופסות את ראשה של הכלבונת שלי וחופנות אותו בעוצמה.

את ניגשת אלינו עם הסטרפון, ואני בינתיים נח בצד של המיטה מסתכל עלייך חודרת שוב לכלבונת שלנו, לוקחת את המכשיר ומרטיטה את הדילדו בתוך הכוס שלה. את שואלת בקול חרישי את לילית אם היא רוצה לגמור והיא מהנהנת לחיוב בקול מחוייך. את מסתכלת אליי בפנים מחייכות שואלת אם אני מאשר לה לגמור, אני מאשר ואת ממשיכה באמנות הסיפוק. בינתיים אני מתקרב אלייך אוחז בכתפייך בחוזקה ומנשק ונושך מעט את צווארך הענוג. לילית מתחילה להיאנח ולגנוח בקול, אז אני כבר יודע שהגמירה המיוחלת שלה הגיעה. שנינו מסתכלים בהנאה על היצירה המשותפת שלנו שרועה על המיטה עייפה ומותשת עם חיוך ענק ושקט הנובע משלווה של חלום.

תודה לך Goldie Sunshine על כך שיצרת עימנו סשן מדהים. אישה יפהפיה ושולטת בחסד.

 

בתמונה: מנוחת הלוחמת :)

-fantasy-​(מתחלפת) - שובבים ;)
נשמע שנהנתם
לפני 7 שנים
Dark Artist​(שולט) - את לא מתארת לעצמך כמה :)
לפני 7 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - יש לכם פה פירגון כפול. כיף לצפות בכם מהצד. בעתיד הלא רחוק זה יהיה מקרוב יותר...
לפני 7 שנים
Dark Artist​(שולט) - אני שמח מאוד שנהניתם :) מצפה לכך בקוצר רוח.
לפני 7 שנים
Foxy LAB​(נשלטת){Alatar } - כול כך היה כיף לקרוא !
שמחה שנהנתם!
לפני 7 שנים
Dark Artist​(שולט) - תודה מתוקה <3
לפני 7 שנים
Master Trainer​(שולט) - תמונה נאה, כתיבה מעולה!
את דעתי על יחסי-הכוחות הללו כבר שמעת,
אבל לי הכי חשוב שאתם עושים חיים :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י