בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

the meaning of life

כולכם מוזרים
לפני 4 שנים. יום רביעי, 21 בדצמבר 2022 בשעה 2:24

שמתם לב שאף אחד כמעט לא מכין לביבות?

 

כולם מטגנים רק סופגניות וכל מה שאפשר לאכול עם ציפוי סוכר מעובד וריבות מסוכרים מעובדים.

 

פעם היו מכינים במסעדות רושטי ועוד לביבות קלאסיות,

היום מקסימום סופגניות מתוקות בהגזמה.

 

 

חנוכה כבר לא חג השמן הוא מזמן הפך לחג הסוכר המעובד.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י