לפני שנתיים. יום שני, 1 בינואר 2024 בשעה 12:52
היא עצלנות.
פנקייק קקאו עם תותים בשמנת
לא נראה להיט...
אבל הטעם והמרקם יצאו מטורפים...
כמו עוגת שוקולד אוורירית וטעימה...
היא עצלנות.
פנקייק קקאו עם תותים בשמנת
לא נראה להיט...
אבל הטעם והמרקם יצאו מטורפים...
כמו עוגת שוקולד אוורירית וטעימה...