לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

the meaning of life

כולכם מוזרים
לפני שנתיים. יום שבת, 10 בפברואר 2024 בשעה 15:14

לא מעט כותבות "לא לפנות",

יש כאלו שחוזרות על כך כמה וכמה פעמים בפרופיל. 

 

אבל לא לפנות לאן? 

ימינה או שמאלה? 

 

 

אתן לא ברורות,

פלא שממשיכים לפנות אליכן? 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י