לפני שנתיים. יום שבת, 29 ביוני 2024 בשעה 16:10
אחותי התחתנה והיה מרגש,
פחות החתונה עצמה,
יותר שהיינו כל האחים שוב יחד.
שתיתי די הרבה ולא הרגשתי כלום,
מי שמכיר אותי יודע שאני כבר לא שותה כל כך,
מקסימום בירה בסוף משמרת.
שתיתי ליטר וחצי מיץ גת,
שלוש גולדסטאר,
שני קוקטיילים מחוזקים,
וכלום אין הרגשה.
בשעה שבע עשינו כמה צ'ייסרים וכלום,
אחי ואחותי גם לא הרגישו כלום וגם הם שתו איתי משעה ארבע בצהריים,
אולי ההרגשה הזו שכולנו יחד אחרי כמה שנים הייתה בולטת מהכל.

