לפני חמישה חודשים. יום רביעי, 14 בינואר 2026 בשעה 5:03
כמעט בכל שולחן יושבים שלושה-ארבע אנשים עם הראש בסלולרי ולא מחליפים מילה.
בסוף מתחבקים,
אומרים שהיה כיף וכל אחד הולך לדרכו.
מה הכיף?
להתבודד בקבוצה?
אני מרגיש יותר טוב להתבודד לבד,
לשתות קפה חזק,
לעשן כמה סיגריות ולהמשיך את היום.

