לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

the meaning of life

כולכם מוזרים
לפני חמישה חודשים. יום שבת, 24 בינואר 2026 בשעה 12:29

אני אוהב שומן,

באמת שאני אוהב שומן. 

 

אין לי בעיה לאכול שיפודי שומן כבש,

פרוסות של שומן בקר ואפילו לבשל בשומן עוף ואווז.

 

אבל בתערובות של בשר ושומן אנשים מתלהבים ונופלים.

 

קבב והמבורגר צריכים מקסימום 20%-24% שומן אחרת יש יותר מדי להבות שעולות מהגריל ואתם אוכלים פיח או שמתחילים להיות חורים בקציצות במקומות שגושי שומן נמסו. 

 

המציאו כבר את הגלגל והוא נוסע פיקס,

כל צורה אחרת שתנסו לא תיסע אותו הדבר.

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י