לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

the meaning of life

כולכם מוזרים
לפני חמישה חודשים. יום ראשון, 25 בינואר 2026 בשעה 2:12

ראיתי שני ילדים,

אחד מבסוט וצוהל עם סוכרייה,

השני בוכה כי נפלה לו הסוכרייה והתנפצה על המדרכה. 

 

אני לא יכול לראות מצב כזה,

שובר לי את הלב,

החלטתי לעשות את הדבר הנכון. 

 

נכנסתי למכולת ושאלתי כמה עולה הסוכרייה,

במחיר כזה גם אני הייתי בוכה,

יצאתי החוצה וצעדתי לכיוון הילדים.

 

חטפתי לילד המבסוט את הסוכרייה,

קפצתי הכי גבוה וניפצתי אותה על המדרכה,

ופאקין טסתי משם ברגע שהוא גם התחיל לבכות.

 

מה חשבתם שאני אתן סוכרייה לילד זר??

אני לא איזה ווירדוו!

אני אדם טוב שמחזיר את האיזון לעולם. 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י