לפני ארבעה חודשים. יום שבת, 14 בפברואר 2026 בשעה 19:22
לפנות בוקר עומדים על גג בלב שכונת יוקרה פלסטינאית ושותים את כוסות הקפה האחרונות שנשארו לנו.
אני שואל אותו:
"אתה מעדיף שיפול הקפה שלך או הסלולרי שלך?"
בלי למצמץ הוא עונה: "הסלולרי."
-"למה?"
-"אם יפול לי הקפה אני מנפץ את הסלולרי על הריצפה."
את הסלולרי הוא קיבל בחינם,
ברגעים כאלו כוס הקפה האחרונה שווה זהב.

