ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"אין עוד מלבדו"...:)

לפני 11 שנים. 29 בנובמבר 2012 בשעה 19:30

לפני זמן מה העלתי פוסט על הפלמנקו שבדרך כלל הוא ריקוד יחיד.. איגואיסטי כזה, סוג של הצהרת כוונות..   כעת, אני מדברת על מי שאני בעצם.. אני רוצה טנגו..טנגו רוקדים בשניים:) יש מוביל וישנה מובלת.. סוג של מריונטה.... אני רוצה להיות מריונטה..:)  

טנגו הוא ריקוד לזוג, שמקורו בבואנוס איירס ארגנטינה נחשבת למולדת הטנגו והטנגו נחשב לסמל הלאומי של ארגנטינה. יש חושבים שמשמעות המילה טנגו מהמלה הלטינית tangere (לגעת).   טנגו נחשב בתחילתו לריקוד נחות עקב חושניותו ורקדו אותו בבתי בושת ולאחר מכן בתי קפה.

כיוון שהטנגו נחשב ללא ראוי לנשים מהוגנות לא היו בנות זוג וגברים רקדו עם גברים.

  אני גדלתי בבית שרקדו בו טנגו והמון.. מגיל קטן הסנסואליות שבריקוד והשירים מלאי התשוקה שלפעמים קשה לי למצוא להם פירוש בעברית.. זה מה שאני ספגתי ..

  התשוקה  בשבילי היא שם המשחק .. אבל לא תשוקה זולה שנגמרת בזיון בשירותי לילה בפאב (לא שאני חלילה מזלזלת בה ) כל תשוקה במקומה מונחת ובכבוד רב:)

אני רוצה את התשוקה שמעורבבים בה .. נזקקות תלותיות אין קץ.. משהו שאני לא מכירה..  רוצה לעשות את רצוני לרצונך.. תשוקה שהופכת לאהבה שדולקת כמו נר  לא שורפת כמו אש שמכלה.. א ה ב ה .. מלאה בתשוקה.

ללא תשוקה החיים אפורים, אולי אפילו שחורים.

אצלי הצבעים הם אדום לוהט כתום צהוב אש ולבן:) לפעמים גם שקוף נוצץ:) אני חולמת  בצבעים כאלה כשניפגש .. אדום כתום ולבן..  

 כשניפגש.. רוצה לראות את המבט החזק בעיניך, מלהיט אותי .. כי אתה כבר יודע מה מסתובב לי בראש , רוצה שתחדיר לי אצבעות למוח תזיז לימין תזיז לשמאל ותסדר לי כמו שאתה אוהב ורוצה את המחשבות. אני אקבל את זה בהכנעה  המבט הלוהט הזה.. הוא האדום הלוהט זה שמבעיר אותי.. אני אראה את המבט .. אני אתבייש אסמיק (שוב אדום) אני ארכין ראש.. טיפה , אחייך ואדע.. וגם אתה תדע. בבקשה " הלעיטני נא מן האדום האדום הזה.."

  ואז..  הכתום.. כתום צהוב של אש.. של התשוקה שמתחילה לבעור מהלהט גע בי.. גע בכל פינה בי.. תכיר .. תבעיר .. תשרוף  

ואז הלבן.. הלבן של הרגיעה של השקט של השלווה של הידיעה שאני  אכנע לך אני מרימה לך דגל לבן לכניעה כל יום קצת .. כל יום יותר .. כל יום מחדש .. הכי אמיתי..

  ככה אני מבקשת אותך כמו בקליפ הזה, זו תשוקה ככה שולטים ככה אני נכנעת איך שהוא נוגע בפרטים הקטנים שלה..  ..  אני לא יודעת איך אפשר לצפות בקליפ הזה ושלא להתחיל לבעור... :)

  http://www.youtube.com/watch?v=E6VvR3hkePI&feature=related

חתול צללים​(לא בעסק){Cypris} - אם לצטט משהו שמישהו כתב פעם:

בובת חוטים בובת חוטים
נושאת למעלה מבטים
כשהמפעיל חוטים משחיל
כי עוד מעט מופע מתחיל
וכשהיד בחוט מושכת
למיטה בובה מושלכת
בלי מחוך או עקבים
עושים את זה כמו כלבים
על ארבע בלי טיפת מוסר
נבעלת כך כמו גוש בשר
ולא ברור מרוב לחות
מי מושך למי בחוט
בובת חוטים בובת חוטים
נושאת למעלה מבטים
ומחייכת עם סיבה
כי המפעיל גם הוא בובה
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י