סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל עובר

אחד ועוד אחת
לפני 7 שנים. 12 בספטמבר 2016 בשעה 11:20

בטירונות-יחידה היה לנו בחור אחד בשם פינצ'י שכונה "הפרפר" או "ליצן-תחת". והכינוי התפשט כמו אש בשדה קוצים למרות שבתחילה היה בו כדי להכעיס אותו עד כדי כך שהוא היה יכול לחנוק אותך למוות. פינצ'י היה בחור חסון ושרירי ואיך שלא הופכים את זה הוא גם היה חתיכת טיפוס ואני לא אשכח אותו כל חיי. הוא היה מיליונר שפשט את הרגל בארה"ב ובגיל 30 החליט שהוא עושה עלייה ומתגייס ליחידה מובחרת. הוא היה על-כן מבוגר מרובנו ב-12 שנים. הוא זכה בכינוי שלו מפני שהיה לו קעקוע ענק של פרפר סביב חור התחת שלו, כאשר על כול אחד מפלחי עכוזו הייתה מקועקעת כנף צבעונית אחרת של הפרפר; ואם היית ממש מתחנן אליו הוא היה עושה מין ריקוד כזה שהיה מצליח להראות כאילו הפרפר מנפנף בכנפיו. וכמה שהמחשבה על כך יכולה להיות מבחילה, עדיין היה בכך כדי ליצור רגעים רבים שהיו מלאים בהומור.

אבל כאשר הביטוי "ליצן תחת" הפך להיות הקללה הכי שכיחה אצלנו, היחיד שלא צחק היה הפרפר. כי הדברים הגיעו לידי כך שלומר למישהו שהוא "ליצן תחת" היה יותר גרוע מלומר לו שהוא "בן-זונה". כי היה ברור שאם אתה בן-זונה עדיין יכול היה להיות בכך כבוד כלשהו. כלומר עדיין יכול להיות שאתה עובד על היותך בן-זונה בחדר-כושר, את רץ את זה במסלול, אתה נושא את זה בגאון, ואפשר איכשהו לכבד אותך. אבל לומר למישהו שהוא "ליצן-תחת"? זה היה הכי נמוך שאפשר לרדת. שום כבוד לא היה בזה.

 

צהריים יפים(:

 

מתוקף אישיותה - בין השורות חבוי משהו.לא פיצחתי לעצמי.
בלונדינית.
בסוף אבין.
צהרים טובים גודי.
לפני 7 שנים
FOR GOOD - את מוזמנת לחפש ולמצוא "בין השורות" רובד מטאפורי עמוק, מתוקף - ואולי אפילו יש בו כזה(: - אבל זה בסכ"ה תיעוד דוקומנטרי של ההתרחשויות (:
לפני 7 שנים
קולורדו​(אחר) - אני דווקא אוהב את הז'אנר - גברים, ממרום גילם, מביטים לאחור אל ימי צבא ואבק ותמיד יהיה שם את ההוא, האחד הזה שהיה ככה וככה. אצלך זה נגמר טוב, או בעצם לא נגמר שזה גם סוג של נגמר. בעצובים יש גם קרב וההוא לא חוזר או משהו כזה, ישמור אלוהים.
לפני 7 שנים
FOR GOOD - אהלן ק'. יפה כתבת. וכן, לפעמים אני יכול לחטוף איזה מין שפריץ קטן של נוסטלגיה(: וגם 'בעצובים' אני נזכר מדי פעם...
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י