לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני 3 שנים. 22 בספטמבר 2020 בשעה 7:02

אז ממתי את גם נקבה?

 

גם? חצוף! אני נקבה. ועוד הרבה לפניך, לפני שהיית ביצית וזרע שנפגשו, אני פה עוד מפעם, לפני שהיתה לך מודעות ותודעה. אתה זוכר אותי קוראת לך עודצ כשהיית ילד נכון?

 

כן, זוכר. חזיונות מתעתעים בהקיץ על עצמי כנקבה

 

אז אלו לא היו חזיונות מותק, זו אני שתיקשרתי איתך, שלחתי לך מסר ברור שאתה לא לבד ואני פה לגדול איתך. תקרא לזה גלגול קודם או סינפסות משובשות במוח שלך, זה בכלל לא משנה, אני מלווה אותך מהיום שנולדת ואתה יודע ומרגיש. כשהיית ילד קטן אני כבר הייתי נסיכה וזונה ושליטה וכל הנסיון והתודעה שלי טמונה בך. ואני עבר לא נעלבת שאתה מסרב להכיר בי כלכך הרבה שנים ומתכחש לי. אני עכשיו בתנועה שאין לך ברירה אלא להצטרף אליה או שתאבד לנצח את שפיות דעתך. מפחיד? אני אוהבת את הגבר שלי חלוש ונזקק לי בדיוק כמו שאני אוהבת אותך שולט אחזר.

 

אני גם אוהב אותך, אוהב ששום דבר לא סטנדרטי ומובן מאליו ואת דורשת ממני להיות עירני אל החיים. אבל למה את מקשה עליי כלכך את החיים? כל הזמן מיוחמת דורשת הופכת שלולית מול כל זין שמתנפנף מולך משגעת אותי עד שאני לא מסוגל להתפתח בחיים??

 

פחחחח אני? זה אתה יא זין! זה אתה שבמקום לאמץ אותי אליך מתכחש לי, זה אתה שמנסה כל החיים להשאר בשליטה במקום להרפות ולתת לי מקום. אתה הרי יודע כמה שאנחנו נהדרות יחד, ואם אתה לא מאמין לי תשאל את כל הגברים והנשים שנחשפנו אליהם, מה? לא קיבלת פידבק שאנחנו מהממות? תרשה לי לנהל אותך קצת תאפשר לי לבוא לידי ביטוי ותראה כמה טוב זה יעשה לך. אני זקוקה לנוכחות, מינית וגם אחרת זקוקה לאורגזמות שלי, לגבר שיעשה ממני שלו, לאישה שתתענג איתי. פאק אני רוצה לעשות אהבה עם העולם!

 

אז תרגעי קצת, תפסיקי לבלבל שאוכל לתת לך מקום בלי שתורידי אותי מהפסים יא מצ'וגעת

 

זה בא ביחד מתוק שלי, אתה תתן לי מקום ואני אוכל להפוך תסכול של שנים לנוכחות רגועה ויציבה. אבל לפני שאהיה כזו אני צריכה להתפוצץ קצת, לפרוק. להרגיש את עצמי גדלה בך ותופסת את המקום שמגיע לי.

 

טוב נו, אני בהחלט אוהב אותך מתפוצצת. גם לי זה נעים עד מאוד. ואת יודעת שאני עובד קשה כדי לפנות לך מקום בלי להשתגע, בסופשבוע יש לי יומולדת וחשבתי לעצמי שזו תיהיה הזדמנות טובה ללדת אותך (הכי טוב להיוולד ביום הולדת). הכנתי חברים ומעגל תומכים, ניניוס להעמקת החוויה, לתת לך אפשרות לנוכחות מלאה, לא מינית, רוחנית פיזית וריגשית. ניסוי עמוק של שיחרור...אבל קורונה וזה...דחיתי את העניין בשבועיים. אני מאוד רוצה לפגוש בך, להכיר אותך, להרגיש אותך ובינתיים אני נותן לך מקום מיני בחיים שלי בזמן האחרון

 

ואתה נהנה מכל רגע נכון?😈

 

כןןן את מכניסה המון עונג לחיים שלי תני לי עוד ממך! אבל תביני, לרוב הא.נשים בעולם זכרי-נקבי זה משהו מאוד פשוט שמתנהלים בתוכו ולנו יש פה אתגר גדול מאוד, יש מבנה אישיות שצריך לעמוד כדי לתפקד בעולם הזה והניסויים שאני עושה בעצמי מחייבים זהירות ואחריות רבה שלא יתערער ויקרוס כל המבנה ונפגש באברבנל

 

קח תזמן, אבל אל תתמהמה אני צריכה זין ועכשיו! לא תתן לי? תתחרפן בדיוק כמוני...

 

טוב טוב את תקבלי את הזין שאת צריכה, היום אישתי תדאג לזה (דילדו נחשב?) ובקרוב נפגוש גם את הגבר שמוציא אותך מתוכי ונותן לך מקום
ובינתיים אני רוצה שתזכרי עוד משהו- כרגע מעניין אותך זין ועונג אורגזמות ורעידות כנראה שנתקעת איפשהו בגיל ההתבגרות, כשאני מבשק לתת לך מקום אני מבקש את כל הנקביות שבך שתבואי לידי ביטוי בעוד כמה רבדים בחיים לא רק סקס. את חסרה לי במלוא הדרך.

 

בסדר בסדר
עכשיו תדאג לי לזין להתחכך עליו וכשארגע נדבר עוד

טלי35​(שולטת) - מה אני אגיד?
קיבלת לייק על התמונה. יא מהממת!
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - תודה נהדרת
את יודעת שאת אחת ה נשים שמאפשרות לי להיות מי שאני נכון?
הרבה נפתחתי (מנטאלית! נפתחתי מנטאלית) בזכותך
לפני 3 שנים
טלי35​(שולטת) - מנ-טלי זה חשוב (:
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - 🤩
לפני 3 שנים
מותרת​(אחרת) - מרגש.ת.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י