בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני שנתיים. 24 באפריל 2022 בשעה 6:26

אוףףף
הגבלתי את עצמי לכתוב פה מכס' פעם ביום כדי לא להשאב לתוך כלוב ועם זאת כלכך הרבה דברים קורים, איך אחבר הכל לפוסט אחד?

אתחיל בזה שאני חושפת פה בעיקר את הצד הנשי שבי שמבקשת מקום לביטוי אך יש בי עוד צדדים שהם כלכך טבעיים לי שאין בי צורך לחפור בהם ולבטא, נגיד הזכר שאני, תמיד אני אומר לעצמי שיש לו מספיק מקום בטוח בעולם אז אין בי צורך להתעסק בו
אבל
אתמול
כשהוא הופיע וביקש להשתלט על העניינים היא עצרה אותו, ביקשה עדין יותר, מחובר וקשוב. אני מבין אותך, אבל יש לילות שמה שאני רוצה וצריך זה להתפרק ולפרק בלי ה "לאט יותר" "בעדינות" ו "רגע רגע".  לא, אני רוצה לזיין לנשוך לשרוט להנעץ עמוק להשתמש בך. להרגיש אותך מקבלת אותי בלי גבולות גם כשאני לא קשוב אלא מרוכז בעצמי בצרכיי ובעונג שלי, קראת לזה להחפיץ אותך וכן, זה בדיוק זה. לפעמים.
במיוחד אחרי לילה שבו אני מתמסרת אליך ודוהרת על הסטרפ ללא שליטה. אחרי שהרגשת את הדילדו בגדול מחליק לתוכי בטבעיות ובקלות, מה? לא תתני לי להלום בך קצת??
מין איזון שכנגד...
כן, גם זה אני.

ועוד, או שכנגד, גבר שהצטרף לקבוצה הבדסמית גורם לי להתנהג כמו ליטלית, מתרגשת מנוכחותו, מסתכלת עליו ועל מה שהוא מבטא ואומרת לעצמי (ולו) כןןן תעשה ממני שלך. בבקשה. מוצאת את עצמי כותבת הודעות מתחנחנות רק בשביל נגיעה של תשומת לב, שיראה אותי, שירצה בי.

ועוד, להסתובב מיוחמת בעולם גורם לי להחפיץ על ימין ועל שמאל, גברים נשים זה בכלל לא משנה, רק תחושת הוואי וואי מה הייתי עושה לו/לה ובעיקר וואי וואי מה הייתי רוצה שתעשו לי.
המסננות מוסרות, הבושה מתפוגגת ואני עוגבת על כולם, ועדיין זוכרת שכולם בני אדם ואי אפשר להתנהל במציאות עם התשוקה הזו להתערבב עם כולם. זה לא מתאים להם, זה רק המשקפיים שלי שבהן אני רואה את העולם.
זהירות! מי טו לימד אותי שאי אפשר לבטא כל מה שאני מרגיש, לא תמיד זה מתקבל בהבנה.
ועוד, כשכולם פוטנציאל למימוש זה משאיר אותי עם סוג אחד בלבד של אינטרקציה שאני מבקש ליצור, אינטרקציה מינית, זה משאיר אותי מוגבל תיקשורתית בעולם הזה.

טוב, אולי אהיה פה עוד היום
יש לי הרבה לבטא ולשחרר
כבר חוזר.

שרף אורנים​(אחר) - אחרי החגים שמח לך
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - שמח מאוד
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י