צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

תתפקס
תתחדד
תחתוך את עצמך כדי להתעורר
אל תאחר
אל תפספס
תמהר
תתלבש, צא לעולם
כמו פקיד שפותח אשנב קטן
לפני שנה. 19 ביולי 2022 בשעה 6:10

זה היה מהמם לראות אותך מופיעה בסלון בשמלה אדומה אתמול, מה גם שידעתי שאין לך תחתונים.

השוותי והעלתי כשהתעטפתי גם אני בשמלה קצרצרה ואת התענגת על המראה הגברי עטוף בנשיות

ואחכ כשהשתרעת על הספה ונישקתי לך את הרגליים הרגשתי את האגן שלי רוקד

ומשם, כשטיפסתי בנשיקות עד לפתח פותך, רק מנשק, בלי ליקלוקים וגירויים, הקולות שהוצאת היו לי מוזיקה שמיימית. וכשאחזת אותי בביצים והשתמשת בהם כדי לדייק אותי בליקוקיי, מותחת ומושכת, מוחצת ומתכווצת הגניחות הקטנות שלי עודדו אותך להשתמש בי בפראות, הוספת צביטות בפטמות ששלחו אותי לספייס וקברתי את ראשי עמוק באגנך, כל תחושת כאב גורמת לי להצמד עוד יותר למקור העונג שלך.

את זה עדיין לא ידעת, נכון? כשמישהי מעניקה לי כאב במקום להמלט אני נצמד עוד יותר למקור העונג שלה והוא מפיג את דעתי ממה מהכאב שמציף את גופי ולשוני כבר היתה עמוק בתוכך יוצרת בך סערות.

אחכ כבא התיישבנו אחת על השנייה, הצמדנו דגדגנים, נשמנו עמוק במבטי עיניים מלאי הבעה

וכשקמת לשירותים ברור היה לי שאני לא יכולה להתנתק מהאגן שלך והתקדמתי אחריך על ארבע כשפניי נעוצות בעכוזך, בכניסה לשירותים הצבעת וחיכיתי לך בכניסה, משתוקק לזרם שקלח ממך פוער פה ומוציא לשון בקבלה דמיונית (את עדיין לא מסכיצה לי לטעום אותך, וחבל) חשבתי לחכות לך בדיוק שם כשתסיימי את עניינייך אבל את הורת לי לחזור לנעוץ את פניי בעכוזך ויצאת לטיול בבית. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שהוראת לי לעשות משהו שלא קשור לפות שלך ולזין שלי. בליס, אין מילה אחרת לתחושה שעטפה אותי.

אחכ כבר עברנו למיטה ושם ביקשת את זיכריותי. המעבר היה לי קשה וקלטת שאני לא ממש איתך אז שינית וחזרנו להתענג אחת על השנייה בזיון שלא ברור בו מי מזיין את מי, שתיינו גם דימיינו באותו שלב שגברים אחרים הם אלו שמזיינים אותנו, זה לא היה מדובר ביננו אבל מורגש, הו פאק כמה שזה היה מדליק. 

לא תשפוך היום!

ברור

הגמירות טובות לי, שפיכה תהרוס הכל.

והמשכנו וסיימנו בזיון פראי שגרם לך לבכות ולצחוק, לשחרר מעלייך את כל המתח שהצטבר בך, והצעקות, והשכנים... אבל זה מבחינתי היה כאין וכאפס לאומת החלק הראשון של הערב. אני אוהב להזדיין איתך אבל הרבה עונג אני לא מוצא בזה, העונג שלי נובע ממך, מהאורגזמות שלך, כן, האורגזמות שלך מענגות אותי כאילו הן שלי.

קרסנו לתוך עצמנו לשינה מתוקה לא לפני שלחת לי לשמור כוחות לבוקר כי תרצי ממני עוד

תיכף תחזרי משיעור היוגה שלך ואני כבר משתוקקת להיות למרגלותייך ולמצוץ אותך כשאת מתנשאת מעליי ועינייך מתגלגלות בעונג.

 

והלוואי שתורי לי להתקין שאקל בקיר שתוכלי לקשור אליו את הביצים שלי ותעמדי בדיוק בנקודה שאני מצליח למתוח את עצמי חזק כדי להטמין את ראשי בחיקך

והלוואי שתעניקי לי עוד מהכאב הטוב הזה, ותשרטי ותמחצי 

ושתשתמשי בכל גופי לסיפוקך

ושתורי לי הוראות

ותחכה לי בשמלה כל ערב, אני אוהבת את מה שזה מוציא ממך

קחי אותי לטיול בבקשה

אני אוהב אותך

 

 

מון לייט - מהמם ♤
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י