לפני 13 שנים. יום שני, 8 ביולי 2013 בשעה 18:32
זהו.
אני יכולה רק לשמוח שהצלחתי לעזור לכמה שיותר אנשים.
אבל לא על חשבוני... לא על חשבון העלבון שלי או העצבים שלי.
אנשים מגעילים, מנסים לכלות כל טיפה של אור, מורידים כל חשק לעזור.
הם לא ניצחו. אני פשוט מעבירה את המאמצים שלי למקום ראוי יותר.

