צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הארמון של מלכתא

ובארמון סיפורים, אגדות, מעשיות ותובנות

כל הסיפורים שלי כאן:http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=319586&blog_id=64894
לפני 13 שנים. יום שני, 8 ביולי 2013 בשעה 18:32

זהו. 

אני יכולה רק לשמוח שהצלחתי לעזור לכמה שיותר אנשים. 

אבל לא על חשבוני... לא על חשבון העלבון שלי או העצבים שלי. 

אנשים מגעילים, מנסים לכלות כל טיפה של אור, מורידים כל חשק לעזור. 

הם לא ניצחו. אני פשוט מעבירה את המאמצים שלי למקום ראוי יותר. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י