בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 4 שנים. יום שלישי, 15 בנובמבר 2022 בשעה 3:07

קופצת מהמיטה ב 7:30 בבוקר ואומרת פאק קמתי מאוחר היום, מזל שיש לי נשלטים חמודים שמכינים לי קפה וסנדוויצ'ים לעבודה בזמן שאני מתקלחת...תודה אבא ואמא!!

צריכה ניק חדש או עבודה חדשה, אכן דילמה קשה!

יום מעולה לכולנו!

לפני 4 שנים. יום חמישי, 20 באוקטובר 2022 בשעה 4:11

מה יותר מתסכל על הבוקר,

לנסות למצוא את המשקפיים בלי משקפיים או לנסות למצוא את הטלפון כשהוא על שקט מהלילה. 

נסי מתוסכלת על הבוקר 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

לפני 4 שנים. יום חמישי, 29 בספטמבר 2022 בשעה 7:34

אתם מתעוררים וכמה רגעים עדיין בחלום ולא מבינים איפה אתם?

אז היה לי כזה הבוקר...

ואני בפאפוס!!

אם היה לי מנוי הייתי שמה תמונה מהממת של ים ומשקה בוקר טעים. 

אבל אין, אז רק תדמיינו :)

לפני 4 שנים. יום ראשון, 4 בספטמבר 2022 בשעה 11:09

אני מתפטר אני קונה לך שוט". 

כך אמר לי אחד העובדים שלי היום. 

אחרי שעובד אחר סיפר לי שחלם עליי עומדת מעליו עם שוט ביד אחת ואלה ביד השנייה...

מאיפה הם מביאים את זה??? 🤷‍♀️

My work here is done...mic drop!

לפני 4 שנים. יום שישי, 22 ביולי 2022 בשעה 4:46

- למה המילה כוסית כ"כ מעצבנת פה אנשים אבל מילים כמו אפס, זונה, חור, סמרטוט וכו' הינן לגיטימיות לחלוטין ואף מחרמנות. אני אישית הייתי מעדיפה שיקראו לי כוסית מאשר סתומה - just saying. 

- כל הזמן מטיפים פה לקבלת האחר, הכלת השונה ושאר קלישאות ריקות. אתם רוצים שיקבלו את הסטיות והפטישים שלכם בהבנה ואהבה, אבלללל אוי ואבוי אם מישהו מעז להעלות דעה מנוגדת או לרצות משהו שונה מהפטיש שלכם - הקבלה וההכלה עפות מהחלון ומתחיל העליהם. 

- שאלה לנשים, זה באמת מגרה אתכן שמישהו זר שלא החלפתן איתו מילה יבוא אליכן הביתה כדי לעשות עבודות נקיון/שלל שירותים אחרים?  אני יותר ממבינה את הגירוי והכיף בזה שמישהו שאני בסוג של קשר איתו מגיע אליי ומפנק ועושה עבורי דברים, אבל מישהו זר? שאין לי איתו שום שיח? זה שווה ערך בעיניי למשפט היפה שאומרים הגברברים הישראלים:"בלילה כל חור הוא שחור". 

לפני 4 שנים. יום שלישי, 31 במאי 2022 בשעה 4:12

מגיעה הביתה בשעה סבירה יחסית, מתה מרעב ומפנטזת על מרק העגבניות שנשאר מאתמול. נכנסת למטבח וקופאת...אין מיקרו! נזכרת שאבא לקח אותו לתיקון. 

מחשבה ראשונה: פאק. אין מרק! עוד פעם לאכול סנדוויץ' או ירקות??!! מזל שכמה שניות אחרי זה המח חוזר לעבוד ונזכרת שפעם, ממש ממש מזמן, כשהמיקרו עדיין לא הומצא, היינו מחממים דברים על האש! מפה לשם...10 דקות אחרי נסי יושבת לשולחן עם צלחת מרק מהבילה ו2 כוויות מדרגה 3 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

לפני 4 שנים. יום ראשון, 22 במאי 2022 בשעה 4:00

זה דבר כ"כ אישי וסובייקטיבי. 

לכל אחד יש את הנקודה הרגישה שפוגשת אותו במקומות האישיים שלו. 

יש מישהי שיחמיאו לה על האיפור/לבוש והיא לא תאהב את זה ותרגיש מוטרדת. 

יש מישהי שתקרא לה כוסית וזה לא יעבור לה בגרון. 

יש מישהו שתתן לו ספאנק בתחת והוא יתלהב מזה.

אל תנסו לעשות ממשהו כ"כ אישי וסובייקטיבי משהו אוניברסלי. 

זה בסדר להגיב לזה מהמקום האישי שלכם, מה זה בסדר, זה אפילו מעולה. אבל אל תקבעו לי איך אני אמורה להגיב. 

לפני 4 שנים. יום ראשון, 8 במאי 2022 בשעה 10:35

קיראו לי צינית (זה נכון), קיראו לי ממורמרת (לא נכון בכלל) אבל זה כ"כ מצחיק אותי כל הסיסמאות שנזרקות כאן באוויר. כל אחד/ת מנפיץ כאן משהו "רוחני" או "פילוסופי" הכי דבילי בעולם והעדר החדש נמס ומשתפך. 

רק לי קריאת הבלוגים של ה"שו(ל)טים/ות החדשים  מזכיר את שירת הסטיקרים של הדג נחש?

 

לפני 4 שנים. יום רביעי, 27 באפריל 2022 בשעה 4:10

אי אפשר לשנות אחרים. 

רק את עצמך ואת היחס שלך אליהם. 

וגם זה קשה. 

לפני 4 שנים. יום שלישי, 26 באפריל 2022 בשעה 5:33

לפעמים החצי השני שלנו זה לא משהו רומנטי. 

זה לא חייב להיות בן/בת זוג. 

זה יכול להיות פשוט מישהו שמכיר אותך כבר יותר מחצי חיים שלכם. 

החצי השני שלי מכיר אותי כבר 27 שנים כמעט. היינו שם אחד בשביל השנייה ברגעים הכי טובים והכי רעים. הוא רקד בחתונה שלי למרות שלא חשב שבעלי לשעבר מספיק טוב בשבילי (הוא צדק). אני ניגבתי לו את הדמעות כשאחיו הבכור האהוב גסס מסרטן. הוא העביר אותי דירה כשעזבתי את בעלי, אני הסברתי לו למה אסור לו לעבוד בשב"כ למרות הפיתויים (אני צדקתי). 

הסקס בינינו הכי ונילי בעולם וזה עדיין טוב. וכשאנחנו בזוגיות הסקס יורד מהפרק והכי בשמחה. 

החצי השני שלי מרגיש כשאני צריכה אותו למרות שהוא כבר שנה בסין והוא שולח לי את השיר הבא כי הוא יודע שאני אתעורר ואצחק ואתחרמן ממנו. וגם מההודעה שהוא אוטוטו חוזר הביתה!

אני לא אספר לכם עכשיו מה השיר גרם לי לרצות כי לקח לי זמן להירגע במקלחת ואני צריכה עוד לעבוד היום. 

חייכו אנשים! הולך להיות יום טוב!

יוס אני אוהבת אותך.