צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 4 שנים. יום שבת, 23 באפריל 2022 בשעה 16:01

כשאני עוברת על רשימת השיחות וההודעות שלי בטלפון מהחודש האחרון ומגלה ש95% מהן זה של העובדים שלי או מנהלים אחרים אז אני מתחילה להבין שהמצב קשה...

כשבשלושה ימי חופש שהיו לי עכשיו, הדבר היחידי הכיפי שעשיתי היה להיפגש עם כמה חברים (שוב מהעבודה) ושכל מה שעשינו היה בעצם לבכות ולהתלונן על (כמה מפתיע) שוב עבודה אז אני מבינה שהמצב ממש ממש ממששש קשה. 

אז...איפה אמרנו שקונים פה חיים???

לפני 4 שנים. יום שני, 18 באפריל 2022 בשעה 13:15

תהיו חברים, תעזרו ב'קשה.

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=47932

 

 

 

לפני 4 שנים. יום חמישי, 14 באפריל 2022 בשעה 8:11

כששפחת הקפה שלי (כן, יש לי אחת כזו בעבודה והיא גם לא הראשונה שלי) מביאה לי את הקפה הראשון של היום מבלי לשמוע את ההודעה הקולית שלי שאומרת: WHere are you and where's my frikken coffee??? זה סימן שעשיתי עבודה טובה! 

לפני 4 שנים. יום ראשון, 10 באפריל 2022 בשעה 3:54

בא לי אותך. 

אבל לא אותך של היומיום. ההחלטי, הנחוש, האסרטיבי ששולט בכל תחום ותחום בחיים שלו. 

אלא אותך שרק לפעמים מבליח החוצה. הרעב, הזקוק, הנוטף צורך וחרמנות. 

אותך שכל מה שרוצה זה שאני אשתיק לך את המח, אקח ממך את הזכות לקבוע ולהחליט. שאתפוס פיקוד על המלים והמעשים שלך, על הגוף שלך. 

שתרגיש קטן, אהוב ומוגן, שקיים ברגע הזה רק לספק את הצרכים והחשקים שלי. 

לנעול אותך מהבוקר ולהשאיר אותך ככה כל היום, כשהמפתח תלוי על הצוואר שלי מול העיניים שלך. שלא תשכח לרגע שאני מחליטה עליך היום. ואני אשתמש, אקח, אדרוש עוד ועוד ואבעל אותך מתי ואיך שיבוא לי. ואתה? רק תגנח, ותצעק ותמלמל ותתחנן לעוד ועוד ועוד מההרגשה המטורפת הזו. 

ככה התעוררתי היום. 

 

לפני 4 שנים. יום רביעי, 6 באפריל 2022 בשעה 4:44

לא יודעת למה, אבל בגילי המופלג עדיין מפתיע אותי כמה קל לשטות באנשים. אנשים שמתיימרים להיות חכמים ולהבין בבני אדם. כל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות, את מה שאני בוחרת לשקף. מעטים הם אלה שטורחים לנסות להתקרב באמת, לחפור קצת מתחת לפני השטח, מעבר למסיכות ושכבות ההגנה הרבות ששמתי על עצמי במהלך השנים כדי להגן על הליבה הרכה שלי. 

Oh well...

 

לפני 4 שנים. יום רביעי, 30 במרץ 2022 בשעה 14:43

כשביקשתי שתהיה לנו קצת פחות עבודה כדי שאני לא אצטרך לעבוד 14-15 שעות ביום לא התכוונתי שתיפול עלינו מכת פיגועים!

למה זה טוב?

אני הרי בכל מקרה ממשיכה לעבוד את אותה כמות שעות רק שעכשיו במקום לעשות הזמנות אני מבטלת אותן ועל תקן פסיכולוגית/רבנית/המרגיעה הלאומית. 

אה ואנשים מתים. 

חלאס!

 

 

לפני 4 שנים. יום חמישי, 17 במרץ 2022 בשעה 8:07

ילדה קטנה וטיפשה שחושבת שהיא הכי חכמה בעולם וכל השאר לא, כשבעצם אני רואה את הצעדים שלה עוד לפני שהיא חשבה עליהם. הכי משעשע כשהיא קולטת שעלו עליה ומנסה להילחם בי כשהיא חמושה בחרב פלסטיק. 

 

איך יודעים שאת מותשת? כשאת מנסה לרסס את הדיאודורנט שלך כבושם 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

לפני 4 שנים. יום רביעי, 23 בפברואר 2022 בשעה 3:18

יש שירים שכשאני שומעת אותם הם מכניסים אותי למוד מאוד ספציפי באופן אוטומטי. גורמים לחשקים שלי להתעורר, לדם לזרום מהר יותר, ללב שלי לדפוק קצת יותר חזק. לדמיון שלי להפליג למחוזות רחוקים. כש 88 FM שמים לי כמה ברצף אני יודעת שיהיה לי מעניין היום. 

איזה שירים עושים לכם את זה אבל ממש? כי אני בטוחה שאני לא היחידה שמתחרמנת ממוזיקה 😂

 

שיהיה לכולנו יום מעניין!

 

לפני 4 שנים. יום שני, 21 בפברואר 2022 בשעה 3:34

אם היה לי שקל על כל פעם שאמרתי: "זהו, אני יותר לא..." או שבאמת ניסיתי להפסיק הרגל רע, הייתי יוצאת לטיול מסביב העולם לכמה שנים ועדיין היה נשאר לי כסף. חלקם באמת הפסקתי, בזכותי וגם בזכות אנשים טובים שיצא לי להכיר. 

מה ההרגלים הרעים שלכם שהפסקתם או שהייתם רוצים להפסיק ולא הצלחתם עדיין? 

שלי למשל: סיגריות, הרבה מידי אלכוהול, לא לשים לעצמי גבולות באוכל, לא להתרחק/להתנתק מדברים ואנשים שעושים לי לא טוב. 

שתפו אותי...

 

לפני 4 שנים. יום שבת, 19 בפברואר 2022 בשעה 20:39

זה תמיד דבר לא טוב. 

כשאת/ה והפרטנר/ית שלך נמצאים במקומות שנים זה לא אומר שמישהו מכם לא בסדר. זה רק אומר שאולי הגיע הזמן להפריד כוחות.