ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 6 שנים. יום ראשון, 29 בנובמבר 2020 בשעה 4:48

באמת שאני לא מבינה את כל הבלאגאן הזה. 

מילא זה היה כמו בארה"ב, הנחות מטורפות ממש ששווה בשבילן לעמוד שעות בתור, אבל כאן?????

- חיכיתי 3 שעות בתור בשבילן! ובסוף השגתי!

- אבל מותק הן במידה אחת יותר קטנה.

- אבל זה בלאק פריידי והן ב30% הנחה! אז אני אצלע קצת, אבל הן בהנחה!

ברצינות??? חיכית שלוש שעות בתור בשביל נעליים שקטנות עלייך כשיש לך ים, שמש וגבר איתך? בשביל 30% הנחה?

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י