לפני ארבעה חודשים. יום שני, 16 בפברואר 2026 בשעה 4:47
זה מה שהמטפלת של אמי אמרה לי בבוקר.
סליחה, מה?! - הייתה התגובה המבולבלת שלי.
כן, כן. ממש כמו גבר, היא מתעקשת.
את טובה בהרגעת המצב, ברגעי לחץ את לא נשברת אלא אוספת את עצמך ומתפקדת לא משנה באיזה מצב את בעצמך.
אני באה אלייך עם בעיה ואני ממש רואה את הראש שלך עובד ומחשב מסלולים לבוא עם הפתרון הכי טוב לכולם.
מי מסביר לה שזה בדיוק מה שאישה צריכה לעשות?
שלחכות שגבר חזק וחסון יבוא ויציל אותה זאת לא אופציה? ואפילו די עלוב?

