בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 11 שנים. יום חמישי, 10 בדצמבר 2015 בשעה 14:28

אני פריקית של מלים. לא רק אבל

גם של מילים :-)

וככזו אני נותנת משקל למלים 

שנאמרות לי או ע"י. 

ברור לי לחלוטין שבזמן הסקס/

סשן/משחק/אתנחתא קומית או 

איך שלא תקראו לזה הרבה מלים

נזרקות לאוויר ללא כוונה רעה 

ובלי להתייחס באמת למשמעות

שלהן; "זונה", "כלב/ה" "צעצוע"

משעשעות אותי ואף מחרמנות

(תלוי סיטואציה ופרטנר כמובן). 

אך יש מילים שממש מזעזעות את

נפשי העדינה והליברלית: 

"עבד", "חור" ו"אפס" הן דוגמא 

טובה לכמה מהן. 

אם אני עוצרת לחשוב, אלה מלים

שאכן משפילות, אבל אותי אם אני

משתמשת בהן. 

"עבד" -  אומר שהפרטנר שלי

איתי מתוך כפייה, לא מתוך

בחירה, הוא עושה ומתמסר לי כי

קניתי אותו. מי רוצה בכלל דבר

כזה?

"חור" - זה כ"כ מוריד לי את החשק

כשאני קוראת את זה. זה הרי

מצמצם את נקודת הראייה שלי

כך שכל מה שאני רואה זה חור ו 

מנתק כל אנושיות מהפרטנר שלי.

אם היה מגרה אותי לזין סתם חור

הייתי עושה לי חור בקיר ודוחפת 

לשם את הסטראפ שלי :-)

"אפס" - טוב זה די ברור ומובן 

מאליו לא? אם אני קוראת למי

שאיתי אפס, מה זה אומר עליי

שבחרתי להיות איתו? 

 

כן, ברור לי שכל אחד/ת נדלקים

ממשהו אחר וכל עוד מי שאתכם 

נדלק מאותו הדבר אז זה מעולה 

ותהנו לכם. 

לי משעמם בעבודה אז תתמודדו.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י