בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 10 שנים. יום שלישי, 1 במרץ 2016 בשעה 6:31

מישהו שאני מעריכה את הדעה

שלו אמר לי שאיבדתי את

הכתיבה הנוגעת שלי. 

הוא כבר לא מתרגש לקרוא אותי. 

ואני תוהה, האם בגלל שיש משהו

חדש בחיים שלי, שמחייך אותי

מאוד, שמרגש אותי מאוד, שגורם

לי להרגיש ממש אבל ממש טוב, 

אני כבר לא יכולה לכתוב?

אני צריכה להיות "אמנית

מיוסרת"?

אולי. 

אבל כרגע אני מעדיפה להמשיך

לחייך. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י