ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 7 שנים. 6 בדצמבר 2016 בשעה 22:22

שבהם הכל הולך לא טוב בעבודה. 

- רבה עם הבוס כי הוא במצב רוח רע כי אשתו לא נתנה לו בלילה. 

- סופגת חרא מאורחים דוחים שחושבים  שקנו אותי ביחד עם החדר. 

- רבה עם מנהל המלון כי הוא לא קודם לתפקיד המנכ"ל אז הוא מתעלל בכולם. 

ויש ימים כמו היום :)

אחרי שאתמול הודיעו לי שמוציאים אותי לחופשה מאולצת עוד 10 ימים 

החלטתי שבמקום לריב ולהתעצבן אני פשוט אסע לאנשהו. חשבתי על פראג אבל אז ראיתי ש4- מעלות שם אז ברררר לא תודה! והחלטתי לנסוע "לשם שינוי" לאילת. בעודי ממלאה את טופס החופשה נכנס ראש הוועד שלנו ושואל: "נסי את באה איתנו לסמינר באילת? 450₪ ל3 לילות חצי פנסיון במלון מרידיאן". "במקרה" זה נפל בדיוק על התאריכים של החופשה שלי. 

לא עברה שעה ונכנס מנהל הרום סרוויס עם כוס הפוך רותח ואומר שמזמן לא הייתי אצלו אז התחשק לו לבוא ולפנק אותי בקפה שאני אוהבת ואפילו עיטר לי אותו 😄 כמובן שפולניה טובה כמוני אמרה תודה רבה! אבל איפה המשהו מתוק ליד? בקושי סיימתי את המשפט ונכנס הבוס שלי ואומר: "סורי שרבתי איתך אתמול, הייתי עצבני והוצאתי עלייך עצבים סתם, קחי" ומושיט לי פאי לימון. 

לא מאמינים? שאלו את העובדים ההמומים שלי :)

בהחלט הייתי יכולה להתרגל להרבה משמרות כאלה. 

https://www.youtube.com/watch?v=Fd8OSX7guKs

TheBouncer​(מתחלף) - פסססט, <בלחש> אני צריך שם ואזימוט קידה, בבקשה, של האלה שאת מתפללת אליה...אבל בפרטי, שלא יתחילו כולם פתאום גם לסגוד לה ואז הלכה חבילת ההצטרפות למאמינים חדשים שאני מקווה לקבל...אפילו יומיים בד אנד ברקפאסט במצפה רמון מתאימים לי, בתור התחלה...שששש, בלי לצעוק...
;) }{
לפני 7 שנים
TheBouncer​(מתחלף) - ...אהה, ואם היא משדרגת אותי למלון בראשית, הכל כלול, אני מוכן לעשות "באונסי המעגל" ולרקוד ריקוד גשם וואגינלי, עם תוספת כוונה ליורה מכובד ועשיר נוזלים, ותקווה למלקות נאה בסוף העונה...כלומר מלקוש...זה לא אני זו המקלדת של האנדרואיד המעפאן שהשתמשתי בו באופן זמני! p-:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י