ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 9 שנים. יום שישי, 7 באפריל 2017 בשעה 16:04

כשאת מגלה שבן אדם קרוב אלייך שיקר לך במשך כמה חודשים זה מעצבן ולא נעים בלשון המעטה. 

כשמדובר בבוס שלך שאת עובדת לצידו באופן כמעט יומיומי במשך 12 שנים והוא אחת משתי הסיבות העיקריות שבגללן משכת פעמיים מכתב התפטרות זה כבר הרבה יותר מלא נעים ומעצבן. 

איך אני יכולה עכשיו להמשיך לעבוד איתו?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י