בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 5 שנים. 5 ביולי 2018 בשעה 17:51

נשים שמפרסמות ללא שום בעיה/בושה/מחשבה מודעות חיפוש לסאנג'ר/כספומט/נהג/מנקה/מינקת/גנן וכו' אבל מזדעקות וצועקות חמס כשגבר "מנצל" אישה. 

אז תקשיבו חמודות שלי, אתן לא באמת מלכות, והשמש לא זורחת לכן מהתחת, בחיי, נשבעת. אתן לא יותר טובות ולא עליונות על גברים כי אתן נשים בדיוק כמו שהגברים לא שווים יותר כי יש להם זין. 

ניצול זה ניצול זה ניצול והוא לגטימי או לא לגטימי בדיוק באותה מידה משני המינים. תפסיקו להיות צבועות ומטומטמות, אתן מוציאות לנו שם רע. 

דאדי'​(שולט) - וואו כמה שאת צודקת. לא הייתי מדמיין בחיים להעסיק נשלטת בעבודות בית. כשהניצול הופך לturn on מיני, זה כבר חציית גבול.
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - תראה, אני אישית חושבת כמוך אבל יכולה להבין/לקבל שיש כאלה שמתגרים מלנצל או מלהיות מנוצלים. הבעיה שלי היא עם נשים שחושבות שזה לגיטימי לנצל גברים אבל לא לגיטימי לנצל נשים.
לפני 5 שנים
דאדי'​(שולט) - קודם כל בענייני 'איפה ואיפה' ההגיון ברור.
יש איזה דינמיקה רווחת משום מה רק אצל שולטות ונשלטים של בוא תנקה לי את הבית (שם קוד) ותלך, בלי מין ובלי כלום חוץ מזה שאני לא מבין אבל זכותם כל עוד זה בהסכמה לעשות מה שהם רוצים וזכותי לחשוב שזה חציית גבול מוסרי, חשבתי שאת יוצאת כנגד התופעה, הבנתי שלא, חוזר למאורה שלי :)
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - כבר יצאתי נגד התופעה ולא פעם. אתה פשוט לא הספקת לקרוא :)
עכשיו אני יוצאת נגד הדעה ההזויה של חלק מהנשים פה ש"מגיע להן" אבל הגברים פושעים וזבלים.
לפני 5 שנים
דאדי'​(שולט) - שילוב של צלקות נפשיות (מגברים מצולקים נפשית גם כנראה) + טמטום, אחרת אי אפשר להסביר את חוסר ההגיון המובנה בהתנהגות כזאת. צריך קוד אתי לקהילה, אסא כשר פנוי? :)
לפני 5 שנים
היד - צודקת!
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - ברוררררררר! 😂
לפני 5 שנים
היד - מה מצחיק?
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני הצחקתי את עצמי עם הבארורררר
לפני 5 שנים
היד - זה מה שאני תמיד אומר, העיקר שאני מצחיק את עצמי. יותר מזה לא צריך חחח
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י