צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 5 שנים. 8 ביולי 2018 בשעה 12:11

בתגובה לפוסט שכתבתי אתמול מלאך שחור הגיבה לי תגובה מאוד יפה שאף פעם לא מאוחר מידי להילחם על דברים שחשובים לי. כשכרגיל לא נרדמתי בלילה המשכתי לחשוב על זה ועפתי רחוק כרגיל. זה לא שאני חושבת שלא צריך/שווה להילחם על דברים/אנשים חשובים אבל הפסקתי לחשוב שקשה זה השחור החדש. 

יש מין דעה רווחת כזאת, לפחות בסביבה שלי שאם משהו בא בקלות זה לא שווה, רק דברים שנלחמים עליהם הם שווי ערך.

למה התרגלנו לחשוב שאם דברים קורים בטבעיות, פשוט מסתדרים טוב ונכון מהרגע הראשון אז משהו לא בסדר, חשוד, פחות שווה וראוי. 

אני כבר הפסקתי לחשוב שאני צריכה להילחם על כל דבר בחיים שלי, אני מאמינה שאם אני צריכה לעבוד יותר מידי קשה או להילחם עד כלות עבור מישהו/משהו זה כנראה פשוט לא שלי ולעולם לא יהיה שלי. 

Madame T​(שולטת) - עם השנים you learn to pick your battles - מה שווה להלחם עבורו ומה (או מי) לא.
קוראים לזה נסיון חיים...
ואת צודקת לא בהכרח כל מה שבא בקלות גם נעלם בקלות (אם כי זה עלול לקרות)...
סומכת על ה-common sense שלך, יקירתי, לדעת מה נכון עבורך (ומה לא).
}}{{
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - זה בהחלט משהו שלומדים עם הגיל והנסיון.
לא תמיד צודקים אבל העיקר שקמים ומנסים שוב.
לפני 5 שנים
ivy​(נשלטת) - אני חושבת שיש הבדל
כל מה שבא טבעי הוא מבורך והוא גם הדרך היחידה לעשות דברים.
אבל איך אפשר להעריך דברים שמגיעים בקלות?
אני אוכל להעריך שולט שיוריד אותי לברכיים בדייט הראשון? הוא אותי? ולפעמים זה יכול להרגיש מאד טבעי, אבל קצת למתוח את החבל, קצת לעורר עניין (לאו דווקא בכוונה אלא כי זה פשוט כיף יותר ובעיקר מספק יותר בסוף) ואם זה נכון, או ״שלך״ כפי שהגדרת, את תהני מהפירות בסוף הרבה יותר
לפני 5 שנים
'shir - מה שאייבי, יש הבדל בין דברים שבאים בקלות וטבעיות לבין להילחם על מה שחשוב לך.
לדעתי שליטה צריכה לבוא טבעי, כשאת פוגשת מישהו בפעם הראשונה את פשוט מרגישה אם את בעניין שלו, אם זה לא בא לי באופן טבעי אז שלא יבוא.
אני על ארבע כבר לא ארד שם לא משנה מה. אבל - הרבה פעמים בהמשך דברים נהפכים ליותר מורכבים, ואם הוא חשוב לי מספיק אני אלחם עליו.
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אני לא אומרת לחפש את הקל או לא להילחם או לעבוד קשה. אני פשוט חושבת שצריך לדעת מתי זה כבר יותר מידי ושלא צריך לזלזל במה שפשוט.
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - זה משהו דפוק באופי שלנו שגורם לנו לחשוב שאם לא הזענו דליים בשביל משהו אז זה לא שווה. לפעמים דברים פשוט מסתדרים, הקצוות שלך עם העיגולים שלו וזה פשוט מרגיש נכון.
לפני 5 שנים
'shir - אם זה פשוט מרגיש נכון אז מה בכלל יש לדבר(:
לפני 5 שנים
Breaker - בעקרון את צודקת.
אבל יש משהו פסיכולוגי בלהשיג משהו אחרי שעבדת קשה. משום מה זה גורם לנו להעריך יותר את ההישג.
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - בול.
זה הפוך, נסי.
זה לא שמשהו שמגיע בקלות לא שווה, אלא משהו שמגיע במאמץ, שווה. כי עברת הרבה מאוד בשבילו.
סה'כ הגיוני.
לפני 5 שנים
'shir - זה תלוי. בשבילי בעבודה וכו זה ממש לא ככה. אבל בשליטה זה ככה כי אם מישהו מעולף עלייך מהשנייה הראשונה אז זה מרגיש שהוא סתם חיפש מישהי לתבנית הכוסית מצחיקה חכמה שתהיה תלויה לו על הזרוע ולא באמת שהוא בחר אותיייי. אם הוא נפל בכל השטיקים שלי בדייט הראשון איך בדיוק הוא ישלוט בי? 🤷🏻‍♀️
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - זאת בדיוק הבעיה שלנו לדעתי, נהיינו חשדניים מידי. אם מישהו עף עליי מהר אני חושבת מה לא בסדר בו. ברור שיש המון כאלה כאן (ולא רק) שמחפשים את הכוס ולא מעניין אותם מה יש מסביב. אבל לפעמים אנחנו לוקחים יותר מידי רחוק את הלהעריך רק את מה שבא לנו קשה.
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - נכון מאוד פיסטוק. לא אמרתי שצריך לוותר או לא להילחם. צריך לדעת מתי לעצור, עדיף לפני שהראש כבר נדפק לגמרי מרוב שדפקנו אותו בקיר.
לפני 5 שנים
מלאך שחור{רז78} - לא על כל אחד או על כל דבר צריך להילחם, יש הרבה דברים שכשצריך להתאמץ עבורם אני שואלת את עצמי אם המאמץ שווה. אבל אם התשובה היא ״כן״ אעשה הכל כדי לדעת שניסיתי, שרציתי ובאמת התאמצתי אבל כנראה שזה לא זה (אם זו אהבה) וכנראה שעדיף לוותר (אם זה משהו אחר), אבל עבורי להילחם על משהו שחשוב לי כדי לעשות טוב וכדי שיהיה טוב זה שווה כל טיפה של ״זיעה ואגו״ כי בסוף, כשאצליח, אלך לישון עם חיוך ענק ולב מלא באושר וסיפוק אישי כי הצלחתי ואם לא אז לפחות עשיתי כל מה שיכולתי ואדע שהגיע הזמן לשלב הבא וזה להתגבר על האכזבה ולהמשיך הלאה..
But that’s just me..

נ.ב
לעולם לא אפגע באנשים אחרים בתהליך ולעולם לא אפריד בין זוגות (גם אם המלחמה היא על ידענו שהתאהבתי בו) כי במקרים כאלה אני נותנת לגורל לקבוע והטוב שלי יגיע, אם זה יהיה עם אותו בחור אז הרווחתי בענק גם את היושר האישי שלי וגם את הבחירה האמיתית שלו להיות איתי ואם זה בלעדיו אז זה שאמור להיות איתי ולזכות בכל הטוב שאני יכולה לתת לו יזכה בענק ואהיה מאושרת ❤️
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - את מערבבת פה כמה דברים אבל הבנתי אותך. 🤣
מסכימה שאין הרבה דברים מספקים יותר מאשר לקבל משהו שנלחמת עליו (או מישהו/י). אני יותר מדברת על זה שהפכנו טיפה מזוכיסטים שלא מעריכים מספיק דברים שמסתדרים בקלות ובפשטות.
לפני 5 שנים
מלאך שחור{רז78} - זה מאד אינדיבידואלי.. אני משערת שיש גם אנשים כאלה שלא יודעים להעריך כשמשהו מסתדר בקלות. על זה רק נותר לי להגיב - חבל.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י