לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 8 שנים. יום שישי, 12 באוקטובר 2018 בשעה 13:54

- יש לכם חימום במלון?

- כן, החימום מתחיל לפעול אוטומטית בשעה 18:00. 

- אבל אני לא רוצה חימום. 

- אז אל תפעיל. 

- לא, לא. אני לא רוצה בכלל חימום במלון. אני שומר שבת ולא יכול לשחק עם המעלות. 

- אה הבנתי. אתה רוצה שנכבה את החימום לכל החדרים והשטחים הציבוריים במלון כי אתה לא רוצה חימום. בוודאי, אין בעיה. 

- באמת??? איזה יופי!

- לא, אני הייתי צינית. שבת שלום 🤦‍♀️

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י