ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת לדבר אחרת

לפני 5 שנים. 21 בינואר 2019 בשעה 14:47

אתמול בלילה קראתי פוסט של נשלטת צעירה. פייר? הוא העציב אותי. על פניו זה פוסט של בחורה צעירה ומתלהבת שמודה לאדונה על הזכות להיות שלו. אין בזה שום דבר רע, נהפוך הוא, אני בעד התלהבות והתרגשות ודברים טובים. אבל להרגיש שהיא כלום בלעדיו? שהיא אפר לרגליו? היא מודה על הזכות שהוא מעניק לה לגעת בו? זה לא רק מוגזם זה יכול להיות גם מסוכן. לה. 

קשר שליטה אינו שוויוני בבסיסו אבל הוא בהחלט אמור להיות הדדי. לא יכול להיות רק צד אחד שנותן. רק צד אחד שמקבל. אף אחד פה לא עושה טובה. זאת זכות גם להיבחר בתור שולט/שולטת. מעניקים לנו פה דבר מאוד חשוב ו with great power comes great responsibility :-)

חשוב מאוד לשמור על פרופורציות, והכי חשוב זה לא לאבד את עצמך בכל התהליך. 

Marie'O'Netta - *לאבד. לעבד את מה שקורה דווקא רצוי (:
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
יצאתי מפגרת 😂
לפני 5 שנים
סבלני44 - ראשית צודקת ללא ספק
שנית אכן יש התלהבות..ולעיתים טוב שמישהו חיצוני אומר.
שלישית...כבר נתקלתי בלא מעט פוסטים שהיו פרי הדמיון הפרוע של מאונני מקלדת או לטובתם.(שזה גם אחלה בחלה)
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - ברור שלקחתי בחשבון שיש פה הגזמה פראית של התלהבות של התחלות אבל זה בכל זאת הדאיג כי כבר נתקלתי בכמה אמיתיים ואמיתיות כאלה.
לפני 5 שנים
TheBouncer​(מתחלף) - צודקת! (אמל״ק אבל את צודקת בכל מקרה....סתם סתתתאאאם התלוצצתי חחח - את לא תמיד צודקת בכל מקרה 😋)

סתם סתם סתםםםםם....אין מצב לאמל״ק אצלך - זה הא-ב של הויבי המסור (והיחיד!) 😘
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - לא היה ולא יהיה לי ויבי אחר!! 😍😘
לפני 5 שנים
מלאך שחור{רז78} - יתכן ויש הגזמה בהקלדה ומצד שני יתכן וזה הצורך שלה וכך הוא ממלא אותו ובאופן זה קיימת הדדיות. היא מקבלת ממנור את היחס והגישה שתיאמו ביניהם, כפי שהוא מקבל ממנה.
לעיתים גם חוסר יחס זה יחס (אצל נשלטות).
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - חוסר יחס הוא יחס גם אצל נשלטים ולא רק נשלטות :)
אני לא מתיימרת לדעת מה קורה מאחורי דלתיים סגורות אצל זוגות אחרים אבל גם אם הוא פוגש את הצורך שלה בלהיות חסרת ערך זה עדיין לא הופך את זה לחיובי. לא כל צורך צריך להגשים ולמלא, לא כל צורך זה דבר בריא וזאת אחריותו של השולט/ת לא לתת לדברים מסויימים להתקיים.
לפני 5 שנים
מלאך שחור{רז78} - אני לא חושבת שאת טועה אבל אני חושבת שהסכמים שיש בין בני זוג ומקובלים על שניהם זה משהו שרק הם יוכלו להעיד עליו ולהבין אותו :) יש פה הרבה זוגות של שולטים ונשלטות או שולטות ונשלטים שחלקם גם חברים קרובים שלך והעלו לא מעט פוסטים על מיקומם לעומת האחר, אני לא חושבת שזה מוריד מהם אלא זה דברים שאני לא יכולה להבין ומכבדת את העולם בו הם בחרו לחיות..
לפני 5 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אנחנו מדברות על דברים טיפה שונים אני חושבת. הרי ברור שיש פטישים וצרכים שונים ש"לא עושים לי את זה" אבל עושה את זה ברמות מטורפות לאנשים אחרים וזה בסדר גמור, ככה זה צריך להיות. אני התכוונתי לצרכים שהם בשום צורה ודרך לא יכולים להיות באמת טובים לטווח ארוך. אותם (בעיניי) לא צריך לקיים.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י