בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 7 שנים. יום שבת, 27 ביולי 2019 בשעה 10:58

- למה את לא מחדשת את המנוי?

- שרפתי את כרטיס האשראי החודש, אני מחכה ל 10. 

- את לא צריכה לרמוז. תבקשי ואני אעשה לך. 

 

זה מה שאמר לי היום מישהו שאני מתכתבת איתו כבר כמה שבועות. מישהו שקרא את כל הבלוג שלי. מישהו שאמור להכיר אותי מספיק בשביל לא לשים אותי באותה קטגוריה עם כל העלובות שמפרסמות תמונות בתחינה נרגשת שיחדשו להן את המנוי. עם הפתטיות שמבקשות שיקנו בשבילן דברים מכל אחד.

בואו. אין כאן שום קשר לשליטה, רק לניצול וקמצנות, שיבושם להן ולאלה שמבצעים. 

אבל להשוות אותי אליהן? בעעעעעע. 

ולחשוב שבזבזתי עליו זמן ומחשבה. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י