בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לומדת לדבר אחרת

לפני 7 שנים. יום שני, 16 בדצמבר 2019 בשעה 9:43

"אני אפס, אני אהיה האפס שלך, תעשי אותי אפס, אני אהיה כלום בשבילך". 

לא מעט מההודעות שאני מקבלת כוללות את הבקשה הזו. 

מעולם לא הבנתי את זה. 

נתחיל בזה שאני מדהימה, סתם נו רק קצת. 

למה שאני ארצה אפס? למה אתם חושבים שאפס זה מה שמגיע לי??? לי מגיע מלך העולם. לא פחות מזה. ואני זו שאחליט מה אני אעשה איתו וממנו. 

מי רוצה לקבל משהו על מוכן? שבא ככה מהבית. אנחנו רוצות לעצב לנו את מה שאנחנו רוצות וצריכות ולא איזה שטנץ שבלוני. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י