צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 12 שנים. 10 במרץ 2012 בשעה 22:50

חייבת לשתף אתכם.
קניית בגדים אף פעם לא היתה הפעילות המועדפת עלי..
במיוחד עם משקל עודף כשהרי ידוע שכל הבגדים היפים מתאימים לרזות.. אז כל מה שיכולתי ללבוש אלה חולצות גדולות כלכך שאני נראית בהן כמו אישה בהריון וג'ינסים של גברים שאלו המכנסים שעולים עלי בתקופות האלה.
כל מסע שופינג שכזה מסתיים בהרבה בכי ועצבים ששום דבר לא עולה עלי ואני לא יכולה ללבוש כלום.
אין לי הרבה בגדים באמת שלא.. בעיקר לא מכנסיים.. (זה די עצוב.. ומוזר אישה שלא אוהבת שופינג??!) בקיץ האחרון התחלתי ללכת עם שמלות .. פיתרון מעולה למי שמכנסיים לא עולים עליה.. מטשטש את הבטן ואת הירכיים כמובן.. אבל לעיתים גורם לך להראות כמו בהריון שלא לדבר על הידיים והמדלדל היפיפה מתחתיהן.

אז הערב הלכתי לקניות עם אמא (אי אפשר להשאר עם זוג מכנסיים אחד כלכך הרבה זמן)
ולהפתעתי הרבה קניתי 3 מכנסיים .. הם עלו עלי!! והיה אפילו זוג אחד שהיה גדול מידי וכל זה במחלקת הנשים.. מכנסיים אמיתיים עם דוגמאות ולא כמו במחלקת הגברים ישרים כאלה בצבע אחיד.
כלכך שמחתי אז קניתי גם 3 חולצות צמודות יותר ולא השקים שיש לי עכשיו (ככה אמא קוראת לחולצות שאני לובשת עכשיו) וחזיה אחת שנראית עלי סביר בהזדמנות אני אקנה עוד 😄

סוף סוף אני מתחילה לראות קצת שינוי בכל זאת כמובן המידות עדיין גדולות.. אבל אני יכולה ללבוש 46 במקום 48.. זה כבר משהו 😄 היום עלתה עלי חולצה במידה 5 בלי שהבטן תבלוט יותר מידי בקיצור אני ממש מאושרת. זו בדיוק הדחיפה שהייתי זקוקה לה אחרי הקשיים שעברתי השבוע.

**עדיין לא הגעתי למטרה שהצבתי לפני כמה שבועות להגיע ל10 קילו כך שהיא עדיין הצעד הבא שלי.

הפתעה נוספת היא, שאני בבית כבר 3 ימים בלי עצבים בלי תשוקות לא נשלטות לאוכל (ולא חסר כאן מטעמים שכמובן אסור לי להתקרב אליהם) אני נהנת מהאוכל שרק אמא יכולה להכין (בינתיים 😄 )
אפילו שאנחנו נכנסים לשבוע לא פשוט מבחינה משפחתית (יום הולדת וחתונה) יהיה פה סיר לחץ גדול מאוד ואפשר להתנחם בזה שאני כאן לפחות ביומיים הקרובים כדי לתת יד בבית.. כי אני צופה הדרדרות אצל אמא בשבוע הקרוב. נקווה לטוב.

היה סופ"ש נעים.. לצערי אני לא יכולה להגיד את זה על מה שקורה בדרום.. וכמה שכואב לי על מה שקורה שם.. כי אני יודעת בדיוק מה קורה שם עכשיו ואיך זה מרגיש.

מאחלת לכולם לא משנה היכן אתם גאוגרפית לילה טוב ושבוע שקט.

א-דום​(שולט) - תענוג לקרוא שאת במקום של שליטה עצמית. כל הכבוד!
לפני 12 שנים
אור חדש​(אחרת) - עכשיו אני צריכה שליטה מסוג אחר... :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י