שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 12 שנים. 18 במרץ 2012 בשעה 21:39

יום משוגע כזה.
התחיל עם חצי חיוך.. בהמשך חברה (מהדרום!!) גרמה לי לחזור למוטב ובצעד חריג למדי הסכמתי להפגש איתה סתם לעבור איתה ביחד את הסידורים בעיר.. בדר"כ הייתי מעדיפה להשאר בדירה לראות שטויות ביוטיוב או להמשיך לנמנם..
יצאתי החוצה לשמש, לבשתי את המכנסיים החדשים וזה כבר גרם לי להרגיש רזה יותר.. הסתובבנו בעיר ליוויתי אותה לחנות מסויימת ולקוסמיטיקאית לעשות גבות לקוסמטיקאית שם היה תינוק כזה מאמי אוחח כמה זמן לא ראיתי פיסטוק כזה מלאכי.. החזיר את הרצון הזה לבייבי משלי 😄
כל הדרך דיברנו על מה שאני עוברת על מה שהיא עוברת.. היא יכולה לעזור לי הכי טוב כי אנחנו פחות או יותר באותו מקום גם היא נלחמת במשקל בהצלחה (היא גדולה ממני ב10 שנים בערך כך שיש לה הרבה ניסיון ) ומה שאני עוברת עכשיו היא כבר עברה וקל לי לדבר איתה. היא הרימה אותי קצת היום וזה היה חשוב מאוד כלכך חשוב.

אחרי זה אמרתי שאולי כדי שאני אפנק את עצמי באיזה שינוי והחלטתי ללכת לקנות משקפיים.. אני כבר לא רואה במשקפיים שיש לי, גדל לי המספר בטירוף. אז הלכתי ושהיא היתה איתי אז היה לי יותר קל להגיד - לא, למוכר שהציע לי משקפיים בפאקינג 500 שקל והיא עזרה לי לבחור זוג.. מסגרת כחולה!!! אני מתה על הצבע הזה אבל אף פעם לא היו לי משקפיים בצבע הזה.
באתי לשלם והופ הכרטיס אשראי לא עובר. היה לי מינוס בתחילת החודש וכיסיתי אותו עם קצת הרבה עזרה.. חשבתי שזה הסתדר אמרתי למוכרת שאני כבר באה ושאני הולכת להוציא כסף.. הלכתי לכספומט והחמוד הזה בלע לי את הכרטיס.. פאק מה אני אומרת למוכרת?? איך אני אקנה אוכל??? המקרר לי ריק לגמרי חוץ מ2 עגבניות ביצה אחת וקופסת טונה אין לי כלום בבית. אין סניף של הבנק שאני שייכת לו איפה שאני גרה, אני כלכך תקועה.

למזלי חברה שלי היתה איתי. והלכנו ביחד לחנות והסברתי את המצב והמוכרת היתה כלכך נחמדה שהיא אמרה לי שזה בסדר ואני אשלם כשאני אקבל את המשקפיים המוכנים. אחרי זה ישבנו לשתות קצת דיאט קולה בבית קפה החדש והמפחיד.. עם כל המאכלים האסורים שלו וזה היה עוד התמודדות עם משהו שהיה לי חשש לגביו.

אז כרגע אין לי מה לאכול זה די דפוק לדיאטה אבל אין ברירה. יום שלישי אני אמורה לנסוע למפעל (המנהל התקשר אלי סוף סוף ואנחנו כנראה מתחילים את העבודה) אז אני אחפש שם בעיר סניף והוציא כסף כבר שם.. עד אז סוג של צום.. נקווה שאת הכרטיס הם ישלחו לי חזרה כמה שיותר מוקדם כלכך קשה להסתדר בלי!

יום משוגע.. אבל אין מה לעשות או איך לתקן פשוט צריך להשלים לעלות חיוך על הפנים ולדהור קדימה.

לילה טוב אנשים יפים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י