שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 12 שנים. 30 במרץ 2012 בשעה 22:10

מעצבן אותי שהוא קורא לי ילדותית.
זה שאני רוצה תשומת לב..את תשומת הלב שמגיעה לי! זה אומר שאני ילדותית???

חזרתי למרכז הסופ"ש להתמודד עם כמה דברים שנשארו פתוחים מהפעם הקודמת..
ההורים כמובן מנסים להגן על עצמם.. מצדיקים את המעשים שלהם.. מבקשים ממני להבין שהתקופה קשה ויש עומס רגשי אדיר ואין להם מקום בשבילי כרגע.. אז אני צריכה להראות בגרות ולהפסיק לבכות כשלא מתייחסים אלי.

מצטערת, לא מוכנה לקבל את זה יותר. אני כל הזמן מנסה להראות חוזק עם כל מה שהם עוברים.. אבל גם לי יש את הבעיות שלי הצרות הדאגות הקטנות שלי.. שבטח נראים להם מטופשים וחסרי חשיבות אבל אלו הבעיות שלי ואני צריכה עזרה ותשומת לב לפעמים..

הם לא הסכימו לקבל את זה. טענו שאני צריכה להראות בגרות ושזה לא הזמן.. נפגעתי שוב .. קמתי והלכתי לחדר. "תחזרי.. אנחנו מדברים"... אמרתי שאני לא רוצה לדבר.. הלכתי לקראתי את זכויות ניצול השואה שאני צריכה ללמוד כדי להתחיל את המלגה החדשה שלי.
נורא מעליב.

עכשיו כולנו מרוכזים בכל מה שקשור לפסח.. השנה אחרי הרבה שנים טובות אנחנו מארחים פה את המשפחה.. בגלל המצב הבריאותי של סבא הוא לא יכל לעשות נסיעות ארוכות לכן את החגים הינו עושים בדרום אצל הדודים.. עכשיו כשהוא כבר לא איתנו אפשר לעשות אצלנו את החג ולשחרר קצת לחץ מהדוד המדהים שלי שעושה עבור סבתא שלי המון.. אין מה לעשות הקירבה הגאוגרפית עושה את שלה.
אז אנחנו מחפשים מתכונים ועסוקים בניקיונות וקישוטים וקניות.. חג ראשון בלי סבא.. זה לא יהיה פשוט בכלל.. אני מקווה שלא יהיה עצוב מידי.

אני מקווה שאני אצליח לא להתפרק הסופ"ש הזה..

Gemmini​(לא בעסק) - "הבעיות שלי הצרות הדאגות הקטנות שלי."
אין כזה דבר בעיות קטנות וטיפשיות. את לא נשמעת לי מפונקת או דורשת משהו שלא מגיעה לך אם את לא יכולה לתת להם כרגע מה שהם צריכים והם לא יכולים לתת לך זה בסדר לא תמיד כולם יכולים. אל תיעלבי מהם אבל קודם כל תשימי את עצמך ראשונה.
בהצלחה :-)
לפני 12 שנים
אור חדש​(אחרת) - לא מצליחה לשם את עצמי ראשונה.. אין לי מקום בכלל.
לפחות לא בתקופה הזו.

אבל כמו שאני מכירה את המשפחה שלי..תמיד יהיה סיפור חדש.. עכשיו זה המוות של סבא והחתונה של אחותי.. עוד מעט זה יהיה הלידה והתינוק.. ואז אף אחד לא יראה אותי בכלל..
זמן טוב לחפש מישהו.
לפני 12 שנים
Gemmini​(לא בעסק) - זה קשה לא אמרתי שלא כאשר אין באמת את המשפחה כשצריכים. את לא צריכה מישהו כמערכת יחסים לדעתי אלא תסובבי את עצמך עם חברים טובים ותתרכזי בקודם כל לפתור את הבעיות שלך. ויקירתי את עושה את המקום לעצמך. אל תוותרי
לפני 12 שנים
פנטין - בקשר לילדותיות - אני לא חושבת שמשהו הוא ילדותי בהגדרתו.
ילדותיות זו גישה. יכול להיות שהוא התכוון שאת מבקשת או דורשת דברים בצורה ילדותית. בעיני זה לא בהכרח רע.
ללא ספק מגיעה לך תשומת לב, ומכייון שאת לא מקבלת אותה כרגע בכלל (גם לא מההורים שלך) זה הגיוני שתהיי רעבה אליה קצת.
אולי תנסי להסביר לו את זה, אבל בהחלט לא לוותר על מה שמגיע לך, גם לא כשאנשים מנסים לסובב את זה ולקרו לזה בכלמיני שמות.

בנוגע להורים שלך - מה שג'ימי אמרה דיי מסכם את זה.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י