ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 12 שנים. 7 באפריל 2012 בשעה 0:11

אני מבולבלת....
היה לי סשן.. אם אפשר לקרוא לזה כך בכלל...
ומה שבעיקר אני יכולה להגיד עליו זה "קשה".
היה לי קשה מאוד.. פיזית ומנטלית...
זה כאב מידי זה השפיל מידי זה הביך מידי ... הכל יותר מידי...

מה זה אומר בכלל??
זהו סיפקתי את יצר הסקרנות שלי ועכשיו אני יכולה לעזוב את העולם הזה?
אולי אני לא פתוחה מספיק ואין לי אומץ מספיק כדי להמשיך עם זה?
אולי זה לא נכון עבורי כל התחום הזה?
אולי הוא לא היה קשוב מספיק?

שאלות שאלות שאלות.. לאף אחד לא יכולה להיות תשובה.. כנראה שאף פעם לא תיהיה...
איזו דילמה...
זה לפעמים מגרה (אך ורק בתוך הסיטואציה!!!) שקוראים לי כלבה.. אבל לגרום לי להתנהג ככה זה היה נוראי זה היה מעליב. כלכך כאבו לי הברכיים לא יכולתי לחזור לעמוד בכלל..
והספנקים שקיבלתי.. יווווווווו .. תמיד ציירתי לי בראש את זה כלכך מחרמן וקינקי.. הפעם זה כלכך כאב הרגשתי שאני עומדת לקרוס שהדמעות מגיעות לעיניים כבר.. עם כל משיכה בשיער הרגשתי איך הראש שלי נתלש..
ובכל זאת לא רציתי לעצור.. לא רציתי לאכזב.
"אויר או זין" ... זה לא שלא מצצתי בעבר.. אבל בטח לא ככה... כל ביטוי כזה אחרי שכמעט נחנקתי גרם לי לבכות.. גרם לי להרגיש כלכך זולה כלכך חסרת ערך..
זו הרי השאיפה של השולטים לא?.. להפוך את הנשלט לכלי?...
בכל אופן לי זה היה קשה משמעותית.

אני לא יודעת אם אני מסוגלת לחזור לזה. עם כל שלב שאני עוברת פה אני מתנדנדת...
בין הכיוונים בין הרצון להשתייך לפה ולבין לברוח..

אני מניחה שיש גם אמצע.. אבל מה זה אומר עלי? שאני בינונית???

Stonetouch​(שולט) - דיברתי עם מישהי. פה מהאתר. היא התחילה להגיד כמה היא אוהבת כך וכך, ופה בדיוק שם, ובמערכת יחסים אני אוהבת שהוא ככה.

ואז היא שאלה אותי מה אני אוהב.
לא ידעתי מה להגיד לה. פתאום כל המילים הללו, שליטה, השפלה, להכאיב, נראו כל כך כלליות, בלתי אישיות ולא קשורות. לאט לאט חלחל בי הספק אם אני בכלל מתאים לעולם הזה.
ואז מישהי חכמה אמרה לי, שמה שמתאים לי לאו דווקא מתאים לאחרים. וההפך. להפוך את הנשלטת לכלי, למשל, זו בטח לא השאיפה שלי. אז רגע, זה אומר שאני לא שולט?


את לא באמצע. את במקום שלך.
זה לא בינוני וזה לא ממוצע. זה את. וזה בסדר גמור.
לפני 12 שנים
dn46​(שולט) - מצטרף לStonetouch, אין כאן בינוניות. בהחלט יתכן שזה מתאים לך רק לפנטזיה אך בהחלט יתכן גם שאת צריכה את זה אחרת. תיצטרכי להמשיך ןלבדןק, לבחון וללמוד. כמובן שגם להחליט :-)
לפני 12 שנים
nomorenomore - כנראה שלא היה תיאום.

שולט לא משנה כמה הוא אוהב להשפיל, לא צריך לנצל את הסיטואציה רק לטובתו.

יש פה גם אלמנט של מה שאת רוצה. ואם את לא אוהבת שקוראים לך כלבה או מכריחים אותך לעמוד שעתיים על 4, אין שום סיבה שהוא יעשה את זה כי הוא "שולט"...
לפני 12 שנים
שחף S​(נשלטת) - בוקר אור יקרה,
קוראת אותך ומבינה, קוראת אותך ואת מחזירה אותי 6 שנים אחורנית, עת גיליתי את הבדס"מ, חוויתי חוויות שלעיתים היו "על הקצה" ואפילו כמעט התרסקתי נפשית.
את כותבת בפרופיל שלך "מחפשת מישהו שקודם כל יהיה חבר רק אחרכך שולט.
מחפשת את הכתף הזו שאפשר להשען ולבכות עליה .. שתיהיה מחוברת ליד שיודעת לתת ספנקים.." בנוסף כתבת גם שאותו אחד אתו תהיי - חייב להיות לך אמון מלא בו, ומעצם דברייך את יכולה לקבל את התשובה. ו- גם אם את נכנסת לסשנים מזדמנים את עדיין חייבת לוודא ולהרגיש שההוא שמולך אינו רק מולך אלא איתך, ושידע להרגיש אותך במהלך הסשן , ואם יש לו או לך ספקות לגבי כך תתאמו ציפיות עוד בטרם. הרבה פעמים סיטיואציות מסויימות בסרטים או בפנטזיות שלך יכולות להדליק אותך בטרוף אך בשטח המצב יהיה שונה. מאמינה שבדס"מ אמיתי נועד לגרום לכל הפועלים בו הנאה ואם זה לא כך ואם כלל התחושות שלך הן של השפלה מהסוג הרע ותחושות קשות שגם אחרי הסשן אי אפשר לשנותן - כנראה שזה פשוט לא זה.
לבדס"מ מליון רבדים ועם הזמן תמצאי את הרובד הנכון לך, רק חשוב שבדרך לא תלכי לאיבוד ותתרסקי. אגב ההתרסקות הנפשית יכולה להיות הרבה יותר מסוכנת מזו הפיזית.
בסופו של דבר תביני אם את מחוברת לבדס"מ או לא, ו- להיות מחובר לבדס"מ יכולה להיות לזה המשמעות של הבדסמ המתאים לך, גם אם המינונים הם מינורים ובכלל, אולי תגלי שאת יותר קינקית מאשר בדסמית. האמת שמה שחשוב באמת הוא שתהיי מאושרת, מאושרת ושלמה עם עצמך.
יום נפלא:-)

לפני 12 שנים
Homer Jay Simpson​(שולט) - שום סשן טוב לא יכול להיות
אם "תיאום ציפיות" לא יבוצע גם אם בקווים כלליים לפחות
רק אז שני הצדדים יידעו למה לצפות
רק כך יהיו הנאות ולא אכזבות

...מקווה שעזרתי...

;-)
לפני 12 שנים
א-דום​(שולט) - אני מסכים עם שחף. בדס"מ זה בדיוק כמו ונילה.כמו שסקס ונילי יכול להיות מאוד מאכזב אם הפרטנר שלך לא עונה על הציפיות והפנטזיות שלך. זה לא קשור לבדס"מ עצמו. זה לא הכאב ולא ההשפלה. זה מה שעושה לך את זה. אם כאב עז בברכייך גורם לך להרגיש מושפלת וזה מגרה אותך אז יופי. אם לא אז את צריכה להיות במקום אחר... מה שבאמת את צריכה לשאול את עצמך, זה האם למרות ההשפלה והכאב מצאת את החוויה מגרה ומדליקה. אם כן... אולי את צריכה להתרגל למינונים חריפים יותר של בידיאסאם.
לפני 12 שנים
תומר​(מתחלף) - איזו בינוניות, איזו?

הפוסט שלך מלא באהבה אמיתית ומסורה לעולם השליטה, בליווי התמימות והרכות של מי שעושה בו את צעדיה הראשונים.

כמעט כל תו, מילה ושורה מציגים את שלבי ההתבלטות האופיינים כל כך לנשלט בתהליך החינוך שלו מחדש.

זה יהיה עוד יותר קשה ויהיה גם עוד יותר מהנה - כולי קנאה!
לפני 12 שנים
LoLLi​(שולטת){Mighty Max} - שטויות, לא כל אחד מתחבר לכאב, או להשפלות, לפחות ברמה מסויימת ולכל אחד יש סף אחר , יש שיגידו "לייט", עשי מה שא אוהבת ואיך שאת אוהבת ואל תרגישי רע אם לא הרגשת בנח אין לכם חיבור ואין בך שום דבר לא בסדר או "לא בדסמי מספיק" לצורך העניין..
ואגב לדעתי בסך הכל *רב* האנשים מחפשים קודם אהבה וחיבור ואח"כ את הבדסמ בין הסדינים..אבל בגדול כל אחד מתחבר לזה באופן שונה כמו שלכל אחד יש טעם שונה בסקס, בבגדים, במוסיקה, או בכל דבר אחר...
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י