אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 9 שנים. 17 באפריל 2015 בשעה 13:04

אוקי, אז יום שישי הגיע.

הצלחתי לא לדבר איתו מיום שבת מאותו יום שהוא אמר אין אנחנו יותר.

בשישי הקודם בלילה שכמעט הצלחתי לשכנע אותו להפגש הוא אמר בואי נדבר בשישי הבא ונראה.. אהה כן זה אחרי שהוא אמר אם אנחנו נפגשים אז אני רוצה שבועיים שקט.

ועכשיו הגיע יום שישי.. לשלוח לו הודעה? מה להגיד? מתי הזמן המתאים לדבר על זה? אולי בכלל לחכות שהוא יתקשר )נראה לי שהוא לא יתקשר בכלל).

האמת שכל השבוע חיכיתי ליום שישי הזה שבו אולי דברים יקרו..

התקווה הבאה זה יום העצמאות שבה בדר"כ הוא נוסע וצריל קצת עזרה במסע הזה שנה שעברה עשינו את זה יחד.. ואם הוא מתכוון לעשות את זה גם השנה אולי הוא ירצה אותי בחברתו.. יבקש את העזרה שלי.

 

הוא פוחד להפגש איתי כי הוא אומר שזה יוצר מחוייבות שאם אנינו נפגשים כי נראה שכאילו חזרנו להיות יחד וזה לא בטוח מה שהוא רוצה.

 

חוץ מזה איך הוא יסתכל עלי עכשיו??? ממש לא עשיתי דיאטה השבוע לא מצאתי לעצמי חיים חדשים או תחביב . אולי באמת אם נחזור שום דבר לא ישתנה.. אולי הוא בכלל צודק.

אני נותנת את עצמי לבן זוג שלי לפניי. אם אני הייתי רוצה לעשות משהו והוא היה רוצה לעשות משהו אחר.. סביר להניח שהייתי הולכת על מה שהוא רוצה. כי זה בטוח ישמח אותו. אם נעשה מה שאני רוצה אולי זה ישעמם אותו ואני ארגיש אחראית לבאסה או השעמום שלו ובכך עדיף ללכת על בטוח ולעשות מה שהוא רוצה.

 

ועכשיו שוב לשאלה הכי חשובה, מה לעשות היום???

Breaker - להבין שזה נגמר.
להתאבל.
לנסות לשמור על כבוד עצמי.
ובעתיד להמשיך הלאה.


*ברור שבתיאוריה זה קל יותר מאשר במציאות ואני מעריך שיש סיכוי מאוד גבוה שאת תשלחי הודעה. לפעמים צריך למשוך את הסופים. זה לא הופך אותם לפחות סוף.
לפני 9 שנים
Citizen​(שולט) - לבכות
לשחרר ולהתקדם....
לפני 9 שנים
Winterfeldt​(מתחלף){סגולה} - אני סיימתי קשר של חמש שנים. זה היה קשה אבל הכרחי. תשאלי את עצמך את השאלה הבאה: "האם הקשר שלנו היה טוב?" אם כן אז תקחי את הזמן ותנסי שוב. אם לא אז אני ממליץ לך להמשיך הלאה. בכל מקרה אתם יכולים להישאר חברים גם אם לא בני זוג. עדיף לעשות את זה נקי ויפה מאשר לגמור מכוער.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י