בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברית דם

כשהיינו ילדים, היינו קבוצה של 4 חברים טובים. ישבנו בערב אחד וניסינו להעלות את בוב מארלי בסיאנס. הכוס התפוצצה לנו ומהפחד הפכנו הכל, הדלקנו אורות וניסינו לשכוח. אבל אז התחלנו לשמוע צעדים מהתקרה. אחרי מה שקרה באותו הערב, נשבענו שתיקה לנצח וביצענו ברית דם. עד היום, רק ארבעתנו שותפים לסוד....
לפני 12 שנים. 12 באפריל 2012 בשעה 21:54

מה יותר חזק?
הביטחון או חוסר הביטחון?

זוביין מתה מנוחה - החוסר נראה לי
לפני 12 שנים
פה ולא - לא ניראה לי שאתה בטוח לגבי זה:)
לפני 12 שנים
זוביין מתה מנוחה - לא...אבל לפני שהיה ביטחון לא היה ביטחון וזה המצב הטבעי. ביטחון זה משהו שניבנה או נירכש ולכן תמיד יכול לרדת בנסיבות מסוימות לא משנה כמה חזק הוא
לפני 12 שנים
פה ולא - תמיד יש את המצב הזה שגם אנשים עם מלא ביטחון, פתאום עומדים מול בנאדם שהביטחון שלהם מתגמד לעומתו. זה דינמי. יותר כיוונתי לדעת אם למשלעצם העובדה שאתה בטוח בעצמך יכולה לגרום לך להיות יותר טוב במשהו? או שעצם העובדה שאתה לגמרי לא בטוח בעצמך?
דעתי אגב, שממצב של חוסר ביטחון אפשר להפיק הרבה יותר תועלת כי אתה לא מפספס דברים ואפילו מעביר את עצמך סדרת ביקורת לפני שיוצא עם משהו. מה שאומר שבסופו של דבר הסיכוי שלא תצליח במשהו הוא סיכוי נמוך יחסית. לעומת מי שיש לו ביטחון ולעתים מקל ראש בדברים..
לפני 12 שנים
זוביין מתה מנוחה - נראה לי שאת מתייחסת לביטחון עצמי כאילו ניתן לשחק איתו לפי הצורך, אבל זה ביטחון מזוייף וברור שהוא לא שווה כלום.
נניח אני צריך להפגש עם מישהי ואין לי ביטחון עם בנות ואני מחליט לשחק אותה כאילו שיש לי -- ברור שהפגישה לא תצא מוצלחת. לעומת זאת אם יש לי ביטחון אמיתי ברור שזה עדיף ויביא לתוצאות טובות יותר מזה שאם לא היה לי ביטחון. ביטחון זה לא עניין של ללחוץ על כפתור לפי הצורך ועדיף כמובן ביטחון על חוסר ביטחון (לא כמו שאת אומרת)
לפני 12 שנים
נשלטת ב ע מ - ביטחון
לפני 12 שנים
פה ולא - יותר יעיל או יותר מרשים?
לפני 12 שנים
מתחשב בך​(שולט){שבה} - תלוי לחלוטין באישיות.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י